Cola la 3 litri

10 08 2009
Pentru ca e la fel ca aia la 2 ca pret. Identica. Dar e la 3 litri. E urata sticla, dar nu conteaza.

Imi omor nervii sa imi reunesc actele pentru maine. Am sentimentul ca ceva lipseste, dar oi afla maine. Altele nu am. Oricum, asta e ca un examen la Poli. Il dai pana il iei. Asa si cu NiN-ul meu. Desi, prin prisma noului job, ar trebui sa il dau si iau cat mai repede. Pentru ca trebuie. Si cu cat il iau mai repede cu atat incepe cronometrul pana la 1 an. Care 1 an vine cu blue card si concediu la mare. Iar Blue Cardul vine cu job in centru. Nu ma vait nici cu perspectiva actualului job, care nu stiu inca ce presupune, dar nu pare greu. Si are SCAUN si calculator si net si sef israelian care nu pare atat de creepy. Deci nah… e altceva fata de stat in picioare.

Mi-e dor sa innod bratari, sa fac ceva colorat, sa… pana mea! Si as innoda bratari daca as gasi in tampenia asta de cartier alta ata decat aia de papiota. Mama, imi vreau atele! A nu arunca atele! A mi se aduce atele!

So… house pe wirelessul furat ca sa nu omor traficul meu limitat si platit.

So… tineti-mi pumnii maine…

Actions

Information

One response

12 08 2009
dana

noroc ca stiu unde am pus atele, si nici nu sunt greu de adunat :p.
ideea e ca va trebui, inainte de a veni la voi, sa-mi iau niste zile de concediu, doar ca sa recitesc blogurile si mailurile, ca sa (re) fac lista de dorinte…
e ora 10 si tin pumnii 🙂

Leave a Reply

