Intermezzo

21 08 2009
Doamnelor si domnilor intrerupem prezentarea ghidului de supravietuire al proaspatului aterizat in britania cea mare pentru un scurt moment de vaitare personala, autocompatimire si plangere de mila proprie.

Azi noapte nu am putut dormi. Am adormit greu, pe la 4 si ceva. Evident nu am auzit ceasul. Mai putin evident, am intarziat la lucru. Noroc ca si seful. Dar nu asta e ideea. Ideea e ca stand cu ochii in tavan, fara net (ergo fara house, facebook si alte chestii care ma pot face sa ignor orice) si gandit cu voce tare s-au tras urmatoarele concluzii:

– orice, dar absolut orice are termen de garantie. Si ala care il credeam inexistent se apropie, daca eu ma tin de ultimii pitici personali.
– mi-e frica sa ma duc la palatul ma-sii pentru ca Big Benul e mic si urat si dezamagitor. Si de fapt Londra in sine e dezamagitoare. Nu din punctul de vedere al taramului fagaduintei, ci din punctul de vedere al unui om tampit care a construit Londra din poze din carti.
– ma asteptam la altceva

In mintea mea mai erau liniute cand ma apucasem de scris. Se pare ca atat. Asa ca las atat. Incheind cu mentiunea ca nu am primit national insurance numberul din motive de “prea putine acte care sa dovedeasca…”

Bloody indians!

Actions

Information

One response

23 08 2009
dana

si contu???!!!:(

Leave a Reply

