Cu stelute…

2 09 2009

***

Daca in Romania ma plangeam de ploaie, aici imi trebuie o manifestare mai extrema. Muuuult mai extrema. Aici ma astept sa ninga dintr-o clipa in alta. Asa ca sambata imi iau mandrul cel mandru de mana si plecam la vanatoare de bocanci de armata si palton in carouri. Fularul o sa mi-l fac singura, daca o sa gasesc in viata asta ate aici.

***

Indienii parca plang atunci cand vorbesc. Si israelienii parca vomita. Pe limba lor, evident. Engleza o pocesc cel mai tare cand se chinuie sa vorbeasca corect. La spelling si timpuri gramaticale sunt dezastru. Ma intreb ce or zice aia 30 de muritori care au primit ieri mailul “corectat” de seful…

***

In aproape 2 luni eu nu am vazut Londra. Cica sambata. Promisiuni, promisiuni…

***

Mi-e dor de o carte faina si o cana de lapte cald. Trebuie sa imi cumpar un ibric si … sa dau o tura pe la biblioteca unde in fiecare dupa-masa la 6, cand vin eu de la lucru, 3 mosi citesc ziarul. Aliniati in fiecare zi la fel. Or fi manechine?

***

Ii invidiez pe oamenii care pot bea tone de cafea fara sa li se faca rau. Exemplu EL (care bea cafea facuta de “manutele astea doua” si inca traieste). Exemplu mama (care a renuntat sa se mai atinga de orice chestie cu cofeina facuta de eu). Exemplu sefu (asta a urlat in prima zi cand a baut cafea facuta de mine si de atunci ma supravegheaza). Eu dupa 3 guri imi simt stomacul in gat. Si cum ieri noapte am dormit 3 ore si azi noapte 2 (EL curtreiera noaptea si mie mi-e frica sa nu se urce vreun indian la mine pe termopan… nu conteaza ca mai sunt 3 oameni in casa aia) as necesita somn sau cafea. Oricat de confortabil ar fi scaunul asta, prima varianta cade. Deci vreo idee de ingurghitat cafea fara efecte secundare?

***

Mi-e pofta sa ma apuc de scoala. Am una la 5 minute de pedalat de casa mea. Baiul e ca astia imi vor salariul pe 3 luni. In avans. Pe de alta parte, si tanti grecoaica isi vrea banii. Nu in avans, dar la timp. Si eu vreau bocanci si palton si Cola si Marlboro si materie prima de produs feluri de mancare in premiera. Asa ca scoala sa stea pana la anul.

***

Bai, ploua cu bulbuci si mie mi-e somn!!!

***

Din cand in cand ma enervez si ma revolt si imi vreau birocratia romaneasca inapoi, ca macar pe aia o stiu. Sau macar functionarele idioate cu care pot sa ma cert. Aici, nu poti. Si am incercat, credeti-ma. Pana la gradul in care eram impertinenta. Dar nu ai cu cine. Efectiv nu ai cu cine. Adica poti sa le zici orice, ei vor zambi in continuare explicandu-ti ca “customer satisfaction”-ul e extrem de important pentru ei dar ca le pare rau si “there is nothing we can do”. Ceea ce nu iau ei in calcul e ca eu nu sunt trainuita sa nu ma enervez. Din contra.

***

E incredibil de frig si mie mi-e incredibil de somn. Afara sunt -100 de grade si totusi aerele noastre conditionate (4 la numar) merg de duduie. Omul asta nu e normal, pe bune. Eu inteleg ca vrea sa uite de orice are legatura cu a lui tara sfanta, incepand cu caldura, dar eu… EU, persoana aia minunata care se simte bine la temperaturi de la 25 de grade in sus (de cand cu Anglia au scazut chiar si pretentiile in materie de grade) sau macar pozitive… EU cu ce i-am gresit???

***

Deci muncim si noi ceva azi?

Actions

Information

6 responses

2 09 2009
ambasadoarea

:)) Si cu toate astea, ma amuzi de nu mai pot. Nu prea esti zdravana la cap, stii, nu? Auzi la ea: “Indienii parca plang atunci cand vorbesc. Si israelienii parca vomita.” Deci mor de ras la exprimarile tale:)

Si cand o sa vin pe unde o sa ma plimbi daca nu ai luat la pas toata Londra? Pune mana si recupereaza;)

3 09 2009
Liana

1. Vorbesc serios. Nu pot sa reproduc in scris sunetele ciudate.

2. La pas sa iei tu toata Londra. Ca pe mine ma apuca dracii cand iau la pedale o amarata de strada.

2 09 2009
dy_

scoala?? hahaha…clar! ce zici de inca o licenta? eu ti-o cedez pe a mea fericita…si evident ca inca nu am o tema sau un prof coordonator…scoala….si mancare gatita de manutele tale :))

3 09 2009
Liana

Nu, mersi. Vreau scoala, nu licenta. Si daca te consoleaza cu ceva, eu nici in februarie nu aveam. Nici tema, nici prof.

Si mancarea gatita de manutele mele ma face sa stau 1 ora o data la 2 zile langa aragaz. Ca se termina. Si e multa. Macar am scapat de chinul vaselor si al zarzavaturilor 😀

5 09 2009
misscinnamon

Cafea cu mult, mult lapte?Sau indulcita cu miere?
Off topic:ceaiul cu lapte iti place?

7 09 2009
Liana

Taman aia cu mult mult lapte imi intoarce stomacul pe dos 🙂 Iar ceaiul cu lapte … nu ma prea omor dupa el 🙂

Leave a Reply

