Ghidul proaspatului aterizat in GB (3)

7 09 2009
Mi-am gasit ate. A trebuit sa merg juma’ de ora cu autobuzul, sa interactionez cu ceva gangsta indian dar am gasit ate. Postul asta trebuia sa fie despre cumparaturile de ieri, despre cana de ceai cald de langa mine si despre cum degetele mele innoada fericite ATE colorate.

Evident, nu e. Poate va fi maine, de pe un Doi cu wireless reinviat (contra 40 de lire… dar prefer sa ma gandesc ca Doi merita un sacrificiu de 6 perechi de tenisi in carouri).

Pe mine periodic ma dor maselele. Rau. Azi e una din acea perioada. In care imi vine sa ma dau cu capul de pereti si ma droghez cu ibuprofen care evident nu are efect la organismul meu obisnuit cu ketonal. Norocul meu s-a numit tanti vecina de peste alee. Care este o negresa foarte simpatica si extrem de vorbareata. Doar ca pe mine ma dureau maselele. Asa ca am intrebat-o unde mama lui Stalin gasesc un dentist si ieftin, si disponibil dupa 6 seara cand ajung eu de la capatul strazii. Nu radeti, capatul strazii inseamna vreo 8 sau 9 statii de autobuz. Informatia ca “ala de peste drum costa vreo 200 de lire” m-a facut sa ma gandesc serios sa mi-o tratez singura. Ce daca sunt inginera?? Inginerii ar trebui sa aibe idei, nu? Cum adica 200 de lire ma??? Aia e chiria mea pe o luna, plus toate taxele (mai putin Council Tax-ul care e nemernic de mare). DAR stai gigel… ca sa te duci moca la dentist, completeaza formularul HC2 si atunci ei deconteaza la NHS (ceva cu sanatatea nationala). Bun, dupa 2 tigari si capul plin de litere de formulare, am venit sus si l-am intrebat pe my best friend gugal ce si cum. Nenea gugal m-a trimis la alti neni.

Bun, poti completa un HC2 numai daca ai completat un HC1. Logic, zice Dani. Aberant, zic eu. Care HC1 trebuie luat de manuta de la JobCentre saaaaau (avand in vedere ca cel mai apropiat JC e la 1 ora de mers cu autobuzul si oricum functioneaza la ore la care eu muncesc cu spor momentan extrem de ilegal) se poate comanda pe net. Ceea ce am si facut. Deci, vine HC1 acasa, il completezi, il trimiti, vine HC2 (cred si sper ca asta e mersul piticului) il completezi, il trimiti si iti vine un card pe care sa il fluturi pe sub ochii dentistului cand te duci la el.

Acum, ce mi-e mie neclar e daca iti trebuie NIN pentru asa ceva sau nu. Si daca nu poti sari direct la HC2 daca te duci la Dr. David si i-l ceri lui.

Asa ca maine dupa-masa o sa ma duc la Dr. David frumos si o sa il intreb. Pe el sau pe ceva asistenta. Ma bazez pe amabilitatea britanica, fascinanta la inceput dar extrem de obositoare acum. Pentru ca te obliga la amabilitate reciproca. But I can’t be amabila because I am in pain. Si maine o sa fiu si in pain si obosita. Si daca aia / ala imi zice maine ce nu vreau sa aud, o sa vreau sa ma enervez, nu sa fiu amabila.

Detalii maine.

PS: Daca vreun cititor de dordemare stie mai multe despre asta, sa se simta liber sa lase un comentariu si il voi contacta via email. Si dau si bere la schimb. Cheers!

Actions

Information

2 responses

7 09 2009
dana

pai, logica mea imi spune ca nu ai cum sa fii scutit de plata serviciilor medicale daca nu platesti asigurari, taxe, ceva…:(
pina atunci, in loc de ketonal, incearca figura cu tigara aprinsa in urechea din partea in care te dor maselele, sau vata cu spirt in ureche, sau alcool pe linga maselele dureroase. eu cred ca la friguil ala, mergind pe bicicleta, sau aerul conditionat ti-a facut figura. si pt curent, cam astea-s remediile…naturiste.

7 09 2009
Liana

Nu e de la curent. Da, acum poti sa imi plangi de mila.

Leave a Reply

