Wable

16 09 2009

… in Londra pana si norii se grabesc…

… de azi dimineata ploua fara pauza… starea de spirit a Londrei incepe sa ma depaseasca…

… 183 (a se citi one – pauza – eight – pauza – three – pauza) to Golders Green este in personaj malefic in existenta mea care influenteaza (in functie de cheful lui de a ma astepta sau a fugi chiar de sub nasul meu dupa ce am alergat dupa el si m-am stropit pana pe gat) inclusiv gustul cafelei, nu doar starea de spirit si a vremii …

… imi astept cardul mai tare decat il astept pe Mos Craciun… amazonul este un soi de wonderland pentru seriale. Cu livrare gratuita…

… in ianuarie imi bag net normal, am zis!

… in viata mea nu am fost in stare sa am grija de agrafe de par, prinzatoare de par si alte accesorii prinzarete… in seara in care mi-am luat zborul am primit un arici micut de prins parul… inca isi mai face treaba. In parul meu…

… acesta este blog scris de pe mail. De pe Gmail 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

