European Tour

22 09 2009
Mi s-a solicitat blog. Deci asta este un blog la cerere. Custom made, sa zic asa.

Eu am o pasiune pentru Hitler (ok, incepeti sa aruncati cu pietrele). Omul mi s-a parut destept. Incredibil de destept. Cu o maniera cel putin sadica de a se exprima. Desi, de cand convietuiesc in periferia centrului Londrei (adica nu in centru, nu la periferia orasului, undeva intre), cu o sumedenie de specii pentru care am cele mai sincere si profunde sentimente de (cel putin) dispret, maniera lui Hitler de a se exprima imi da idei.

Duminica am plecat la Grajduri. Grajdurile sunt chiar grajduri si exista din 1850 si ceva. Acum functioneaza pe post de bazar unde gasesti ORICE. Absolut orice. In 6 ore nu am reusit sa vad tot. Dar am ochit TRICOUL pe care scria (langa poza lui Hitler, ca de la el am plecat, si o europa rosie de tot) Hitler’s European Tour 1939 – 1945. Am vrut sa mi-l iau. Sincer. Dar luand in considerare ca stau intr-un cartier plini de arabi si indieni si ca am sefi evrei, nu cred ca era cea mai desteapta miscare sa il si port. In cel mai bun caz ramaneam fara job. In cel mai prost, fara cap.

Dupa ce m-am gandit eu la integritatea mea fizica virgula care ar fi avut de suferit din cauza de sentimente jignite, am ajuns in parc. I mean… o ditamai intinderea verde. Pe care intindere verde se desfasura un fun fair. Cu tiribombe, shooting range, vata pe bat, nebunii. Ca orice copil tampit, am vrut si eu. De toate! Doar ca … aveam o problema. Nu eram araboaica. Adica mi s-a explicat ca nu ma pot da in caracatita din cauza ca nu sunt imbrobodita si / sau consortul meu nu umbla in pijamale pe strada.

Ce ma scoate pe mine din minti este ca daca etniilor astora tampite din Orientul masii li se interzice ceva sau cineva ii atinge cu ceva aici, urla din tot sufletul DISCRIMINARE! RASISM! MA-SA! Dar ei au voie sa faca ce vor ca daca nu… vezi capsurile de mai sus.

Ceea ce ma aduce la problema mea majora in momentul asta. Mie mi se pare normal ca tu, cetatean proaspat parasutat de oriunde, sa te adaptezi la locul unde ai aterizat. La punct fix sau din greseala. Nu, nu spun ca acum toti orientalii astia ar trebui sa isi schimbe religia, spun ca ar trebui sa ramana in tara lor din start ar trebui sa nu se mai simta centrul universului. Si sa nu fie rasisti pe fata, ca ma apuc sa imi port potentialul tricou cu turul european.

Despre romanul moldoveanul pe care am decis ca il mut din casa pe care din nefericire o impartim, data viitoare. Stranut si am de lucru.

Actions

Information

16 responses

23 09 2009
Alina

Hey, bine-ai revenit! Chiar ma intrebam ce e cu tine de n-ai m-ai scris (si nu ti-ai mai recoltat parcelele hahahaha).
Subscriu la multe din cele de mai sus, fiind si eu o locuitoare de zona populata mai mult de musulmani. Trebuie sa zic din start ca n-am absolut nimic cu nimeni, egal de religie, culoarea parului sau orientare sexuala, atata timp cat nu ma deranjeaza pe mine cu ceva :). Da’ ma calca pe nervi toti astia care o ard pe-aici de zeci (!) de ani, au copii, iar unii si nepoti care s-au nascut in tara asta, iar ei tot nu stiu sa lege mai mult de trei fraze in germana…
In fine, hai ca vad ca nu ma mai opresc, mai scriu la mine restul :)). Voiam sa te anunt solemn ca voi ajunge intr-un final la Londra :D. Doar pentru un weekend, ce-i drept, dar tot ajung, asa ca poate ne vedem de data asta…
Te tin la curent!

24 09 2009
Liana

Te astept πŸ˜‰ Stiu locul perfect de baut bere πŸ˜€

24 09 2009
Alina

daca se intampla sa stii vreun hostel ok, let me know.

25 09 2009
Liana

Daca vii numai tu, ofer in loc de hostel casa mea πŸ™‚

23 09 2009
Alina

mai scris*, desigur!!!

24 09 2009
seb

a nu avea nimic cu nimeni atat timp cat nu te deranjeaza,, inseamna , defapt ,ai ceva cu cineva .nediscriminarea si multiculturalitatea este atat de frumoasa ,ca idee ,pana trebuie sa o aplici in day to day life.

asta si chestia cu “eu urasc doua lucruri in lumea asta, rasistii si tiganii.” e sunt scuze de succes a celor care sunt politically corect ,dar doar duminica.

va pup;)

24 09 2009
Alina

not true!
am o groaza de amici care-s stresati de faptul ca o turcii le populeaza tara, fara ca oamenii aia sa le fi facut ceva. le sunt antipatici doar asa, pentru ca exista in tara lor.
recunosc ca teoria asta conform careia daca zici ca n-ai nimic cu nimeni, atata timp cat nu te deranjeaza cu ceva inseamna ca ai ceva cu cineva e foarte noua. e valabila si reciproca? πŸ™‚

25 09 2009
seb

not true /:)
………le sunt antipatici doar asa ca sunt in tara lor….aka au ceva cu ei ,chiar daca in general nu au nimic cu nimeni /:)….e ca si cum ar avea ceva cu astia pt ca le ocupa tara,si asta ii deranjeaza,asa ca le sunt antipatici /:)…..
nah, cat despre teorie, nu cred ca e noua.e o deducere ,de destul de bun simt, daca exista o situatie in care actionezi cumva ,nu poti sa zici ca tu actionezi asa niciodata;)

a ,si reciproca nu stiu cum sa o formulez. incerc, incerc …..si nici un rezultat.poate ma ajuti/:)

25 09 2009
Alina

of…. hai ca scriem impreuna, dar ne intelegem separat :)).
ne-am pierdut pe drum unul pe altul, sau, cel putin, eu n-am reusit sa ma fac inteleasa :).

26 09 2009
seb

bine:-S

26 09 2009
Liana

O, Doamne πŸ˜€ πŸ™‚

24 09 2009
Liana

Ba eu nu mai urasc rasistii. Am inceput sa ii inteleg. Si sa ader la clanul lor. Oricat de the worse person it the world ma face asta.

24 09 2009
seb

mah ,nu-i nimic ,ca si rasisti te iubesc pe tine.
daca nu ar exista emigranti,indiferent de care chinezi,musulmani,tigani sau romani,baietii astia, nationailisti/rasisti/anti-multiculturalisti, nu si-ar mai pune-o.
imagineaza-ti ca nu ar mai avea cauze drepte cu care sa impresioneze tipe bete la 4 dimineata in pub,nu ar mai fii conectati la tensiunile sociale ale timpului ,care sa permita intrarea in rezonanta,cu sexul opus, pana la caderea budigailor in vine.

24 09 2009
Liana

sebule, multicultura suna bine si frumos… pana chiar ajungi sa traiesti in mijlocul ei. pana ajunge sa te urmareasca mirosul de chestii parfumate si dupa ce ai stat 1 ora sub dus, desi ai intrat doar 3 minute in magazinul putitor. deci nah, teoria e ok. aplicarea ei e dureroasa.

24 09 2009
seb

aaaaaaaaa…seb dumb ..emigranti sunt aia care pleaca….imigranti sunt iubiti de rasisti……..sorry

24 09 2009
Liana

πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

Leave a Reply

