Cu stelute – scurt

25 09 2009

***

Ca sa pot sa fac tot ce vreau sa fac acum, trebuia sa plec de acasa mai devreme. Mult mai devreme. Pe vremea cand nu gandeam si nu constientizam.

***

O sa am imediat 25 de ani. E rotund numarul, cum ar zice mama. Problema e ca e ca e prea rotund pentru lipsa de directie si lipsa de chestii ale mele. E insa perfect pentru o middle age crizes. Sau ceva asemanator.

***

E frig si aici vine iarna. Cu toate astea, vreau pe malul unei ape. Sa ma uit dimineata prin ceata la feriboturile care pleaca si seara la cele care vin.

***

In asteptarea primului episod din sezonul 6 din Grey’s, ma uit (in reluare) la 5. Cate 3 episoade pe zi. Oricum, la halul in care merge netul furat, o sa dureze cam 1 saptamana sa vina primul episod. Deci termin sezonul 5 pana atunci.

***

Aseara am avut revelatia ca EL-ul meu seamana cu Derek. Ha! ๐Ÿ˜€

***

Blogul hipiot nu merge. Asa ca o sa trimit chestia asta de pe mail… si o sa o categorisesc de acasa.

Actions

Information

2 responses

25 09 2009
dana

nici un moment nu inseamna “prea tarziu” daca stii ce vrei sa faci. nici o varsta nu e prea…matura, daca ai un scop clar, si te bazezi in primul rand pe tine…
si…middle age crizes(sper ca am scris bine) e mai degraba potrivita la varsta mea. la tine e doar astenia de toamna. si mult prea multe provocari venite intr-un timp scurt.
eu stiu ca poti sa faci tot ce iti propui. sper doar ca ai inteles si tu asta ๐Ÿ™‚

25 09 2009
Tomata cu scufita

Si eu am avut o cirza anul trecut la 25 de ani. Am avut una mica si la 24. Sper ca anul asta sa nici nu-mi dau seama ca mai adaug un an… Oricum ma pregatesc de schimbari mari in viata si cred ca am varsta destul de potrivita. Asta ma mai calmeaza. ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

