I don't do mornings

7 10 2009
Mama m-a crescut prea bine pentru lumea asta. Noroc cu israelienii care ma invata sa fiu nesimtita. Nesimtirea, in doze potrivite si in momentele potrivite, kicks ass.

Nu donez nici macar un penny in borcanele din diverse magazine micute pe care scrie ceva de copiii lumi, copiii africani si alte asemenea. Dar daca dau peste nenea in carucior in fata la Morrison, cu legitimatie de strangere de fonduri pentru nici nu ma intereseaza ce cauze, sunt in stare sa ii dau toti maruntii. Iar toti maruntii pot insemna bani suficienti de papa pe 1 saptamana… Oamenii astia vor sa fie trazniti sau vor sa salveze padurile tropicale de sunt asa zgarciti cu bancnotele, cred.

La categoria donatii… ma donez pe mine. Aseara am fost sa ma inregistrez la doctorul de familie. Ca sa te inregistrezi la doctorul de familie trebuie sa completezi un formular. Lung. Iar la sfarsit te intreaba daca – in cazul nefericit in care creierul tau spune adio – ai fii dispus sa iti donezi organele. Pe principiul “oricum habar nu o sa am” am zis take them. Ba, in entuziasmul de moment, m-am bagat si in baza de date cu donatorii de sange, just in case, pentru ca aici dupa ce donezi sange iti dau prajiturele si cafea sa iti revii. 🙂

Si ajung cu formularul la receptionera. Nu asistenta, receptionera, DA? Aia il citeste, face ochii mari…

– ARE YOU SURE?
– Yes.
– You do know that you have accepted to donate your organs, right? To allow them to take your organs, right?

Acum, nu stiu daca uimirea provenea de la faptul ca era indianca si astia au ceva religii tampite sau de la faptul ca chiar vreau sa donez organele sau de la faptul ca chiar AM INTELES ce scria acolo. Eram prea obosita sa ma cert cu ea. I-am explicat ca da, stiu, ca stiu ce se intampla chiar daca sunt inginer, ca…

Acuma… de ce mama dracu’ intr-o zi trebuie sa imi spuna cineva ca e imposibil sa fiu doar de 3 luni aici dat fiind engleza mea “great” si in alta sa ma trateze cineva like some kind of retard?

Dimineata nu mai e de mult. Dar macar ziua de azi o vad la fata.

Actions

Information

2 responses

9 10 2009
zana-carabina

hehe, de cate ori n-am auzit si eu faza aia cu “vai, dar ce bne vorbesti franceza, numa de 2 luni esti aici?” uneori sunt dragut si francezii/englezii astia in prostia lor:)

10 10 2009
Liana

Mie de fapt mi-a zis asta o israelianca britanizata 🙂

Leave a Reply

