Hi, my name is Liana and I’m a…

9 10 2009
Da, asta este un blog in care imi laud dependentele. Pentru ca azi mergand pe jos mai mult ca de obicei si fara player (ca l-am uitat acasa) am realizat ca sunt multe.

In ordinea numerelor de pe tricou, avem urmatoarele:

– Cola. Nu neaparat sa o beau, cat sa o am. Am carat azi un bax de 24 de doze de la magazinul cel indian pentru ca nu mai erau. Doze. Cola – intr-o forma sau alta – intotdeauna exista in casa asta. Dar mie imi place aia la doza. Ca e usor de carat oriunde si are intotdeauna acid. Deci nu se poate sa nu existe.

– Marboro rosu scurt. Nu tigari, in general, ci Marlboro rosu scurt. Inainte sa il descoperim pe maretul si ciudatul Mitica pe care il sunam o data pe saptamana, fumam Pall Mall. Pentru ca ni se parea aberant sa dam 60 de lire pe saptama pe tigari. La naiba, nici TOATE facturile pentru 2 oameni pe luna nu sunt 60 de lire. Eh, perioada aia a fost ca naiba. Ma dispera sa le si vad, daramite sa le fumez. Pe urma l-am cunoscut pe Mitica. Nu fumez mai mult Marlboro decat Pall Mall, dar ce bucurie sa le stiu in buzunar.

– Netul. Noi functionam pe un wireless fara parola. Care, evident, nu ne apartine. Eh, wirelessul asta merge acceptabil cu conditia sa nu ploua. Daca ploua, il ia dracu. Si sa nu uitam ca suntem totusi in Londra. In ultimele 3 zile a plouat. Cu spume. Evident, netul a mers execrabil spre deloc dar aseara a culminat cu disparitia de pe fata pamantului a retelei. De tot. Azi a fost soare si NETGEAR-ul meu fara parola a venit inapoi. Dar inainte de asta, eu mi-am incarcat cartela de 3 (asa o cheama pe retea, nu e alt nume ciudat pus de mine) just in case. Dar nu oricum. Azi dimineata am plecat cu putini bani la mine. Putini si pentru 3 adica. Asa ca mi-am facut cumparaturile necesare generarii unei ciorbe aplaudate la scena deschisa, dar nu am mai avut bani si de 3. Asa ca am ajuns acasa, am lasat plasele, mi-am luat bani si m-am dus inapoi la colt. Care colt e departe, nu seamana cu coltul de acasa. Daca nu e paine, il sun pe Dani, ca vine mai tarziu ca mine, sa ia. Nu ma mai clintesc de acasa nici platita. Eh, pentru net m-am dus.

– Office supply. Acasa i-am lasat mostenire mamei caiete suficiente sa mai fac o data liceul sau macar o facultate. Si pixuri asemenea. De cand sunt in Anglia, am reusit sa colectionez nenumarate pixuri, sa imi cumpar vreo 3 stilouri si cel putin 15 caiete. Care, evident, stau degeaba. Dar e chestia aia de I can’t help it cand le vad. De aia de fiecare data cand mergem la cumparaturi, EL incearca sa ma tina cat mai departe de raionul respectiv. 🙂 Doar ca in ultima vreme am facut cumparaturile mai mult singura.

– Geluri de dus. Ok, hai sa recunoastem. Nici un om sanatos la cap nu se poate spala cu 11 geluri de dus, nu? NU??? Evident, eu atatea am. Evident, folosesc unicul gel de dus al lui EL pentru ca, evident, atunci cand incerc sa ma decid mi se pare ca ala miroase cel mai frumos.

– Tenisi. Ok, dependenta asta s-a mai tratat de cand am ajuns aici. Pentru ca aici nu se gasesc tenisi chinezesti decat urati. Sau numai din aia am gasit eu. Si inca nu m-am indurat sa dau 35 de lire pe conversi. Dar urmeaza 😀

Probabil ca mai sunt. Dar astea au iesit la suprafata azi.

Actions

Information

One response

12 10 2009
hpv

fiecare om cu dependentele lui 😛

Leave a Reply

