Nu, serios acum

9 11 2009

Customer service-ul in Britania cea mare este o chestier de o importanta vitala daca vrei sa nu iti dea cineva un sut in fund si sa te scoata de pe piata.

Customer service-ul presupune sa zambesti frumos chiar si la telefon si sa fii amabila, chiar daca iti vine sa il trimiti la dracu pe indianul de la capatul firului care nu prea stie el sa articuleze corect in limba engleza dar vrea sa faca 100 de plangeri.

Customer service-ul imi mananca zilele in fiecare luni dimineata, ca se aduna din weekend. Cand lumea are timp de trimis mailuri. Preferabil lungi, expunand esentialul pe la mijloc si aducandu-si aminte detalii la final.

Am putut trai fericita cu CS-ul meu pana azi. Cand mi s-a isterizat una la telefon ca i-am trimis nu stiu ce cacat de produs ROSU, cand ea ne-a sunat acum 2 saptamani sa ne spuna ca o sa comande produsul X si ca NU il vrea pe rosu. Da, ok, noi am rugat-o sa ne trimita un mail sa nu uitam si ea nu l-am trimis, dar nu asta e relevant, relevant este ca ea a primit produs rosu si ea nu suporta NIMIC de culoarea asta in casa. Nu m-am putut abtine si am intrebat de ce. Raspunsul?

“Isn’t it obvious? I am a Chelsea fan!!”

Nu, serios acum… Freak!

Actions

Information

2 responses

10 11 2009
seb

=))……..is it obvious=))

11 11 2009
defythewind

OMG, dementi astia. Pe mine m-au speriat adolescentii si tinerii din UK si Irlanda. Parca au creierele spalate (cred ca fac asta cu mult alcool, in fiecare vineri si sambata). Apoi ce sa le mai ceri adultilor? Go Chelsea!!

PS. Am cautat si eu ca omu pe google. Sa inteleg ca nu suporta nici cerculetele alea mici si rosii de pe sigla Chelsea?

Leave a Reply

