Brand freak

20 11 2009
Intotdeauna (dar absolut INTOTDEAUNA) mi s-a rupt de brand-urile toalelor din dulap. Am mers intotdeauna pe principiul ca e inutil sa dai de 5 ori mai multi bani pe un obiect in magazinul fitos X decat in magazinul de cartier Y.

Eh, acum imi trebuie conversi. Si ii si primesc, dupa ce fac ocolul lumii din Hong Kong. Ebay-ul este un loc minunat, nu-i asa?

Dar nu despre viitorii mei conversi rosii vreau eu sa povestesc.

Dupa cum spuneam, ebayul este un loc minunat. Si cum, din motive jobistice, cea mai mare parte a timpului meu se duce acolo, intr-o buna zi am vazut din greseala o pereche de blugi. Care m-au strigat. Din 3 clici erau ai mei. Nu stiu de unde atata bafta chioara, ca era licitatie. Buuun. Dupa multiple probleme cu paypalul hipiot si britanic, am platit blugii. A doua zi, ma asteptau frumos acasa, pe pat, intr-o punga de Royal Mail (in pana mea, daca ar si merge space-ul la laptopul asta l-as iubi sincer).

Azi m-am dus cu ei la lucru. Si sefa mea exclama:

– Oh my God! I so love your jeans!!! Where did you buy them from??
– Ebay?
– And how much did you pay for them?
– 12 pounds?
– Oh my God! 12 pounds for Diesel jeans???

Deci da. Mie mi-a trebuit sa ii intorc pe toate fetele si sa ma admir juma’ de ora in oglinda sa ma hotarasc daca ii pastrez sau ii trimit inapoi sa constat ca undeva, pe eticheta, scrie Diesel. Si ea observa in primele 3 minute de cand a intrat pe usa! E bine…

Ok, recunosc, se asorteaza genial cu baschetii gri care sunt tot Diesel. Dar aia i-am primit cadou de ziua mea. Si i-am primit pe aia pentru ca EL traieste cu impresia ca mie nu imi place rosul. Desi tot EL traieste cu 3/4 din garderoba mea de culoarea aia. Ok, baschetii nu au fost de la EL, dar nu-i bai šŸ™‚

Actions

Information

8 responses

20 11 2009
defythewind

Ce norocoasa esti, eu mor pe-aici cautand blugi prin magazine.

20 11 2009
Liana

Dupa cum spuneam, ebayul e un loc minunat. Incearca-l pe .co.uk si daca gasesti ceva let me know ca sa nu platesti livrarea ca naiba de mult šŸ˜‰

20 11 2009
defythewind

Merci mult, daca am vreodata norocul sa dau peste ceva ce e musai sa ajunga la mine, voi apela la ajutorul tau. šŸ™‚

21 11 2009
Liana

Do that šŸ˜‰

21 11 2009
Ina

imi e o frica de cumparat haine de pe e-bay….am mereu senzatia ca nu o sa vina cum trebuie :)) paranoia cred šŸ˜›

21 11 2009
Liana

Stii ca le poti trimite inapoi sau revinde, nu?

22 11 2009
Ina

da…stiu…o sa incerc sa vad ce pot gasi…cine stie peste ce dau:P

22 11 2009
dana

vreau o poza cu blugii si baschetii gri. bineinteles, pe model…:p

Leave a Reply

