We are the next Polish

3 12 2009
Pentru ca il scutesc de multe urlaturi la chinez (nu, nu urlu eu la omul fara ochi, ii explic acid ca trebuie sa faca AIA, ACUM), seful meu ma considera simpatica. De asta si pentru ca din cand in cand ma apuca topaitul in birou, preferabil cand are vreun miting important. Miting nu se traduce prin intalnire, se traduce prin conversatii in contradictoriu purtate la decibeli inalti cu diversi cetateni la capatul firului sau alte asemenea.

Ma rog, ideea e ca seful ma considera simpatica. Atat de simpatica incat face research (el) pentru actele mele de sedere permanenta in Britania cea mare, rezidenta, cetatenie etc. Asta am aflat azi. La o poveste after hours, asteptand sa termine nu stiu ce cetatean o problema firicioasa. Dar this is not the point.

Citat:

“I have had polish cleaners for more than 10 years. For the last 2 years, I tried to find a Polish cleaner for my house but they won’t do it anymore. Now they work in shopping malls, at the bank, shit like that. Now, the only cleaners I can find are Romanian. Because Romanian don’t have legal papers and they settle for anything. But my concern is who will clean my house after the Romanians become like the Polish. Because you [Romanians – n.r.] are the next Polish.”

Bun. Ce intelegem de aici? Ca peste 2 ani o sa am motor mai fitos ca al lui Mark. Pentru ca Mark este Polish si are motor fain. Deci daca romanii sunt the next Polish si se presupune ca fiecare specie evolueaza si Mark are motor fain cu spume singura concluzie la care pot sa ajung este ca motorul meu va fi si mai fain. Ha! In your face, Polish people!

Culmea este ca seful meu israeliano – norvegiano – francezo – britanic are habar mai mult ca mine de campania electorala marca .ro si ii place Steaua. I-am explicat ca if he wants to be my friend, comuta canalul de pe ros-albastru pe alb – visiniu.

Sunt rupta de oboseala. Atat de rupta ca azi dimineata nu am auzit telefonul. Si are 7 alarme, care suna strategic intre 6 si 7:15. Dar nu. Culmea este ca nu am intarziat decat 4 minute.

Am primit ieri prima mea felicitare de Craciun britanica. De la un client caruia i-am trimis un produs aiurea pentru ca nu il aveam in stoc pe ala pe care il vroia si care sunase super nervos. Probabil am invatat sa mint atat de dulce si nevinovat incat omul nu doar ca nu a mai urlat, dar mi-a trimis si felicitare in care ma lauda cat sunt de eficienta. Nah, poate de aia mi-au marit salariul luna asta 😀 Chiar daca mi l-au dat cec si eu ma uit acum la banii din cont absolut inutili in secunda asta pentru ca, practic, inca nu exista.

Si ieri am mai primit si un buchet maaaaaare de trandafiri. Pentru ca sunt cea mai isterica prietena din lume, probabil, ca alte motive nu gasesc. Nici macar de mancare nu am mai facut in ultima vreme.

Sambata ma duc cu Georgiana la Christmas market si cred ca alternativa lui EL este fie sa aiba un card gol pe urma, fie sa insoteasca cardul la cumparaturi. Pentru ca momentan cardul e la mine 😀

So, I am the next Polish. Ma apuc sa imi caut motor 😀

Actions

Information

2 responses

4 12 2009
LeneBarbie

hehe, alb-visiniu este si canalul meu 🙂

4 12 2009
defythewind

Ma ingrijoreaza statisticile… zici ca polonezilor le-au trebuit 10 ani?

Oricum, tu nu te incadrezi, deja ai joburi smechere. Mai raman de rezolvat problema cu crazy colours si motoru’. 😉

Leave a Reply

