Will Tim Sanders please go to the operations room?

3 01 2010
Probabil artificiile aruncate de pe London Eye le-ati vazut la televizor. Si marea de oameni prin care ne-am strecurat si noi sa ne inghete piciorusele ros-albastre in asteptarea unui an nou.

Dar ce sigur nu ati vazut a fost Cola la pret nesimtit de mare pe traseul artific – statie de metrou. Si nici nebunia generata de o mare incredibila de oameni care – desi mergea fara scandal – a reusit sa blocheze traficul pe strada care nu era inchisa. Genial 😀

Pe drum spre statia de metrou m-am oprit in gasca unora care isi scosesera baxurile de foster pe trotuar si dansau ca dementii. Asta ca efect al fumatului interzis peste tot, cred. Si am dansat si eu.

In statia de metrou, nu am reusit sa ne urcam in primul, ca am zis ca e prea gol si creepy. Glumesc. Cred ca nici hamsterul nostru nu avea loc in el. Doar ca intre metroul 1 si metroul 2, Tim Sanders a refuzat sa mearga la operations room. Si operations roomul il vroia. La un moment dat se ridica un negru maaare de pe scaunul din statie si il roaga si el… “Tim, dude, go to the fucking operations room already”. De la vocea suava a negrului s-au cutremurat catacombele. Nu stiu daca Tim Sanders a ajuns sau nu acolo, ca noi am ajuns in tren 🙂

Ieri am fost la Avatar. 2D, ca 3D-ul era sold out. Bun si mai ieftin 2D-ul asta. Si m-am enervat. Adica nah, mi-a placut povestea, mi-a placut decorul, mi-a placut ideea. Dar idiotul asta de Cameron ma calca pe nervi. Oricum, pana la urma, tot happyendul ala sec american iese in care fata si baiatul salveaza lumea si toata lumea e fericita. Atunci, pentru ca mama ma-sii a trebui sa omoare atatia cetateni faini pana acolo? Adica oricum ideea ramane de hepi end, nu zici “nu a fost hepi end ca a murit doctorita” pentru ca nu doctorita conteaza pana la urma. Dar mie mi-a placut de ea. Asa ca buuuuuu cameron cu c mic ca am draci pe tine.

Well… eu va fac cu mana. Si ma bag in jocul meu care merge numai pe laptopul cel smecher al lui EL si pe care nu prea apuc sa ma joc cand EL e home 🙂

Actions

Information

4 responses

3 01 2010
dana

who is tim sanders? totusi?:P

3 01 2010
Liana

ce te face sa crezi ca eu stiu? 🙂

21 01 2010
Ionut

N-a murit măi doctoriţa… de fapt a murit, dar ştii şi tu că moartea e doar o trecere. Aşa că doctoriţa nu a murit, ci doar s-a transformat în energie. Şi oricum pe Sigourney Weaver nu ar trebui să o plângă nimeni. 😀

21 01 2010
Liana

Eu plangeam doctorita, nu pe tanti Weaver 😛

Leave a Reply

