All is fine…

18 01 2010
Mai putin vremea, mai putin ca chiulesc de la lucru nu sa stau cu picioarele in tavan ci pentru ca mi-e rau. Si oricat de buna ar fi Britania cea mare in diverse alte chestii, sistemul lor sanitar e de cacat. Adica am o banala criza de fiere. In Hd m-as fi dus la urgenta, le-as fi spus ca am o banala criza de fiere, ei ar fi zis ca eu sunt inginera nu doctor, m-ar fi consultat si ar fi ajuns la concluzia ca am o banala criza de fiere. In functie de starea de spirit a doctorului as fi primit o injectie / perfuzie si in 3 ore as fi fost as good as new.

Aici… trimit mandrul la farmacie dupa nospa. Inutil de spus ca britanicii NU au nospa. Asa ca mandrul aplica strategia “bine, dar eu am o banala criza de fiere si vreau sa treaca!”.. si primeste raspuns “go see a doctor”. Ceea ce am si facut, pentru ca mi-era rau extrem. Si ajungem la urgenta britanica. Unde eu spun ca am o banala criza de fiere, aia incepe sa imi spuna ce ar putea fi. Si imi da paracetamol si nurofen. Evident, a trecut durerea de cap cam juma de ora ca sa se manifeste mai dureros pe urma.

Chiulesc cu voie de la lucru ca sa ma duc la un doctor normal, mi se spune ca am ajuns prea tarziu. Si sa vin la 6. Frate, mie mi-e rau! In farmacii nu iti da nimeni ceva de rinichi, fiere, sau orice intern. Dar nah…

So, this is my life de azi pe scurt. La 6 o sa ma duc la doctor AGAIN. Si jur ca o sa pocnesc pe cineva daca si ala imi da paracetamol si nurofen!

Actions

Information

2 responses

18 01 2010
Kalin

Mda… si eu am avut niste probleme de sanatate zilele astea. Cu stomacul, ca luasem prea multe medicamente pentru raceala si el a decis sa se revolte. Am fost la doctor, s-a prins rapid care e problema, m-a trimis acasa cu reteta si indicatii. 😛 No problem, desi parca medicamentele lor functioneaza mai lent. Si sunt tot timpul tentat sa iau 2 pastile. Dar asa am ajuns sa am problema… ce dilma.

20 01 2010
Liana

🙂 Well, eu am tratat cum am stiut eu criza de fiere si cum a zis doctorul sinuzita. Si e mai bine. Nu sunt lamurita de la ce. Dar I would kill someone for a Coke right now 🙂

Leave a Reply

