Save the cheerleader. Save the world

24 01 2010
Credeam despre mine ca sunt o persoana cat de cat normala. Adica not your average person, dar nah… nici una iesita prea tare din comun.

Acum vreo 2 sau 3 ani o sunam pe Di. Care imi spunea invariabil ca a stat toata ziua si s-a uitat la Heroes / Prison Break / Weeds etc etc etc. Si ma pufnea rasul. Cum ma-sa sa stai o zi intreaga cu ochii in monitor in fata unui serial.

Anii au trecut, viata s-a schimbat, dupa teoria aceeleiasi Di eu m-am maritat fara hartiuta roz, wable.

Prin octombrie sau noiembrie, am folosit la un moment dat ultima suflare pe respectiva zi a netului sa cumpar primul sezon din Heroes. Pentru ca nu mai am rabdare sa le dau jos de pe net si oricum costa mai putin decat o cina la mac. Si a venit. Si ne-am uitat la cateva episoade. Pe urma a urmat perioada aia sinistra a anului, in care singura parte din casa pe care o vedeam era patul si unul pe celalalt in poze. Deci nici nu se punea problema de Heroes.

Pana aseara. Cand a venit Dani la o poveste la noi in camera si a ramas dezamagit ca pe Henric nu exista muzica. Asa ca a pus un disc din Heroes. Eh, problema nu ar fi ca azi am stat toata ziua sa terminam de vazut primul sezon, problema e ca eu acum il vreau pe al 2-lea. Pentru ca torrentul imi spune suav ca mi-l da jos in 2 ani.

Deci… eu zic mai bine sa omoram majoreta sa-mi salvez eu viata. Oricum, probabil vor mai trece vreo 3 luni pana o sa ne si uitam la sezonul 2 πŸ™‚ Dar eu il comand oricum πŸ™‚

Ta-ta!

Actions

Information

2 responses

24 01 2010
Mihi

http://www.cucirca.com si merge bine…ah da, de la tine stiam de site :)) si http://www.torrentz.com merg ff bine pe rds…acum vezi si tu cum e pe netul roz de anglia πŸ™‚ si mai am o lista de seriale daca ai chef πŸ˜‰

26 01 2010
Liana

NU mai vreau seriale πŸ™‚ Cel putin NU pana nu dorm 2 ani πŸ™‚

Leave a Reply

