De la altii…

25 01 2010
Nu ma uit la stiri, nu citesc presa, nu ascult radioul (decat rar). Am aflat intamplator despre cutremurul din Haiti. Si mai intamplator am aflat despre Teledonul de la Realitatea.

Daca as fi aflat mai repede, as fi scris ceva similar cu ce a spus cetateanul asta (ok, poate nu chiar asa brutal, dar aceeasi idee) in postul asta. Ridic doza de Cola in cinstea lor.

Nu, asta nu inseamna ca sunt o insensibila. Sau … fuck it, don’t care what people think, anyway.

Actions

Information

11 responses

26 01 2010
seb

…liana…ma abtin sa nu te injur la faza asta.indiferenta fata de niste oamenii la tshpe kilometri distanta pot sa o inteleg,dar actul militatnt impotriva oamenilor ,care incearca sa-i ajute ,e total altceva.pula mea!eu zic de acum sa nu mai ajutam babute sa treaca strada ca intarziem la lucru, si daca totusi le ajuta cineva sa mergem sa-i mai si futem in cur ca nah actul copulator i-a mai putin decat trecutul strazii si e mai plin de satisfactie.
si piticii pulii si futezatorii sunt dobitoci trebuie sa mearga cineva sa le explice diferenta intre a fi obligat si a alege.chiar daca s-a facut un teleton nu au fost obligatii sa dea bani,ci doar trebuiau sa aleaga sa dea bani.eu inteleg ca probabil asta ar fi prea mult pt ei,pt ca nautra i-a obligat sa fie retarzi ,dar asta nu scuza faptul ca ei au ales sa fie muisti.

26 01 2010
Liana

Eu zic ca te abtii bine. Si inainte de asta sa te uiti la ultimul teledon organizat de TVR pentru oameni din .ro sa vezi cam cati bani s-au strans acolo comparativ cu asta.

Nu militez impotriva oamenilor. Militez impotriva oamenilor care sunt prea preocupati de soarta altora in timp ce si-o plang pe a lor.

Cheers, mate!

26 01 2010
Diana

O reactie foarte urata am avut cand in blogosfera .ro se adaunau bani pentru cainele unui dude, dar mi-am dat seama ca oamenii au libertatea de a alege si libertatea de a gandi pentru ei.

Mi se pare mega jegos sa faci ranking intre oameni si sa ALEGI sa ii injuri pe cei care vor sa intinda o mana unor semeni si ALEG sa nu lase o tara intreaga sa moara de foame. Romania nu e nici pe departe in situatia trista din Haiti. Statul roman reprezentat de Basescu a dat 50.000 euro. Statul roman reprezentat de cei care se zbat sa isi cumpere medicamente si cei care probabil se intreaba din ce isi platesc factura la gaz a dat 280.000 de euro, intr-un gest umanitar.

Mie mi se pare un gest imbucurator. Pentru ca romanii au reusit sa se abtina de la o bere sau o paine si au ALES sa ajute OAMENI. Nu tiganusi! Nu negrii! Nu haitieni! Si crede-ma ca 2 euro donati nu au ingreunat viata romanilor si problemele lor au ramas. Si cu aia 2 euro de persoana romanii nu isi imbunatateau nivelul de trai, dar au reusit sa faca o diferenta acolo unde e nevoie.

Liana, e de cacat sa ALEGI sa fi rasista! Si e de cacat sa iti pui palma in cur si sa te muti peste 6 tari si pe urma sa vi sa militezi pentru viata buna a romanilor. Alege sa nu dai bani si lasa-i pe cei care vor sa doneze sa o faca in liniste. Calitatea oamenilor se vede atat in vorbe cat si in fapte. Spune-mi ultima ta alegere umanitara, inainte sa o blamezi pe a mea.

26 01 2010
Liana

Ok, then. Cati euro pe cap de muritor au dat romanii la inundatiile din ROMANIA? Cat de multe ajutoare s-au adunat atunci? Daca ma apuc sa sap in arhive, nu ajung la 280.000 de euro. Nu condamn alegerea umanitara, eu salvam maidanezi la un moment dat for fuck’s sake. Condamn stilul in care se face. Poate nu cu acelasi limbaj ca ala din link dar hai sa fim seriosi.

Si nu, nu sunt rasista. Haitiul a fost o coincidenta.

26 01 2010
Diana

Liana, accepti sa fi injurata de un frustrat ca ai ales sa hranesti si sa ingijesti 2 maidanezi timp de 10 ani? Hai sa facem un calcul cat costa ei. Si pe urma sa vedem daca nu puteai sa investesti in oameni, pur sange romanesc, ori un orfan, ori un copil dintr-o familie defavorizata la care sa ii cumperi rechizite. Tu ai ales in ce ai pus suflet si bani (banii tai! munciti de tine! fara sa ii fi castigat fraudulos si fara sa fi dat in cap cuiva pentru ei). De ce sa ma injuri pentru ca si eu imi iau libertatea sa aleg? De ce sa ii promovezi pe unii care nu stiu bine gramatica limbii dar pot sa dea cu noroi in sistem? Sunt sigura ca nici tu, si nici ei, nu ai ales sa intinzi o mana unui pur-sange de Romania, dar ati stiut sa dati suturi celor care au facut-o, ca nu a fost suficient. Sau ati blamat un gest umanitar ca nu e indreptat unde trebuie. Mi se rupe de Haiti! Eu iti spun ca atata timp cat exista gesturi umanitare nu e cazul sa judeci incotro se indreapta! Alege tu mai bine si contribuie la cauza in care crezi. Dar pana atunci, taci si nu condamna omul care alege altfel decat tine.

26 01 2010
Liana

“Sunt sigura ca nici tu … nu ai ales sa intinzi o mana unui pur-sange de Romania”

Chair esti? 😉

26 01 2010
ambasadoarea

Bai Liana, eu ma fac ca n-am vazut postul asta. Poate si dispare:)

26 01 2010
Liana

Mmmm… nu.

26 01 2010
ambasadoarea

Liana dear, Haiti este unul dintre cele mai sarace state ale lumii, si nu sarac cum putem zice ca e Romania, de exemplu, oamenii de acolo chiar traiesc la limita subzistentei, faptul ca i-a mai lovit si un asemena cutremur e si mai trist, pt. ca ei oricum erau vai de curu’ lor. Da, inteleg f. bine punctul tau de vedere si faptul ca ti se pare ca ar trebui sa avem grija de ce e in ograda noastra, si ai dreptate, n-am sa neg asta. Dar si pt inundatiile din Romania, nu ne-a oprit nimeni sa donam, sa incercam sa ajutam in vreun fel. In plus, la cat de multe cazuri ingrozitor de triste sunt in tara si in lume, ai posibilitatea, din nefericire, sa alegi si sa-ti donezi putinul tau fix acolo unde iti tremura sufletul… Ce-au facut gresit oamenii care au donat 280000 de euro? Ce li se poate imputa? Ca au ales sa le pese de niste straini in locul conationalilor? Ca au ales Haiti in loc de Romania? Nu vezi ca proportiile sunt uriase si diferentele, oricum le-ai privi, sunt uluitoare? Oamenii au diferite modalitati de a rezona si ceea ce te sensibilizeaza pe tine ii poate lasa rece pe altii, si invers, evident…

26 01 2010
Liana

Nu am nimic cu ideea de a dona. Absolut nimic. Ma deranjeaza tam tam ul cu care se face. Si cum, si unde. Si gata.

26 01 2010
Catalin Stanoiu

Eu sincer sa fiu am o alta versiune vis-a-vis de ce s-a intamplat in Haiti, am scris si la mine pe site. Pacat de cei nevinovati!

Leave a Reply

