Ultimul weekend din ianuarie

1 02 2010

Desi saptamana de lucru mi-a fost prelungita (mai mult sau mai putin voit) pana sambata pe la 4 dimineata (se termina ea mai repede daca as fi avut un net putin mai cooperant), am facut o caruta de lucruri in weekend.

In primul rand, am aflat ca tepele pe western s-au modificat de pe vremea de pe care le stiam eu. Pe larg… Noi vrem sa ne mutam. Noi suntem momentan 5 oameni. Vom fi 6. Intr-o casa mult prea mica oricum. Deci am pus anunt pe gumtree cum ca imi trebuie casa cu 3 sau 4 dormitoare in nordul Londrei. Toate bune si frumoase. Primesc cateva raspunsuri, ne entuziasmam de pret si poze, incepem sa facem planuri cand… bum! “Ca sa fiu sigur(a) ca sunteti seriosi si ca va puteti plati chiria, va rog sa faceti transferul sumei pe western catre cine vreti si sa imi trimiteti chitanta scanata”. POFTIM??? Trecand peste faptul ca daca il cunosti foarte bine pe indianul de la chioscul de casete care face (printre altele) si transferuri western poti scoate orice suma, trimisa pe orice nume, unde ai mai vazut asa ceva???? Sau cat de idioti ne crezi???

Deci inca ne cautam casa. Ne-am gasit insa motor, un cetatean care nu vrea banii trimisi prin western J Treaca de la mine ca sta in partea cealalta a Londrei, dar hopefuly deseara o aducem pe “Mimi” acasa. Nu, nu o sa o cheme “Mimi”, dar EL inca se oftica. So I will call motorul “Mimi” inca putin.

Ieri am plecat sa vedem magazine. Urmarea a fost ca acum imi trebuie a proper biblioteca si timp. Si o sa ma mai intorc in libraria de pe colt, pentru ca un Dumas costa 2 lire. Si muuulte alte chestii. Dar cica tre` sa citesc colectia actuala prima data.

Mie tot imi trebuie o biblioteca.

Nah, una peste alta a inceput februarie. Deci imediat o sa mananc mancare facuta de altcineva. Ha! J

Actions

Information

One response

1 02 2010
dana

materia prima se si aduna prin frigidere :p

Leave a Reply

