De ce considera lumea ca eu sunt sociabila????

2 02 2010
Ziua de ieri a fost o adevarata aventura, un tur de forta in care m-am plimbat cu atatea autobuze si undergrounduri incat nu intrevad posibilitatea de a ma pierde vreodata in nordul Londrei. Dar despre asta, cand o sa v-o prezint pe Mimi. Pe care o sa o cheme Mimi pana cand va fi a mea si doar a mea (momentan e a lui EL si tangential a mea) si o sa-i dau un nume manly si demn de un motor πŸ™‚ Ma rog, asta e teoria LUI. Cu care, zambind evilish, sunt de acord.

Deci ieri, pe la inceputul aventurii, intre autobuzul 32 (nu al 32-lea) si underground-ul gri (am tot zis ca o sa va arat o harta a undergroundului ca sa nu mai vorbesc colorat de una singura), primesc un apel. Intre noi fie vorba, urasc oamenii care dau apel cand e interesul lor. Adica, pot intelege ca imi dai apel daca te-am rugat eu ceva si vrei sa imi dai raspunsul. Sau daca esti mama si esti pe langa un numar de fix. Sau esti Diutul si eu am minute. Sau esti sor-mea si vrei ceva relativ banal musai-acum-inclipaasta. Sau chestii din astea. Cazul de mai jos NU intra in asemenea cazuri. Fiind numar de Romania, am sunat inapoi, gandindu-ma ca intra la categoria “musai-acum-inclipaasta”. Dar nu.

La capatul firului, un cetatean cu care nu am mai interactionat din frageda pruncie, de pe vremea cand fiind baiata paduri cutreieram (la propriu) in cautarea unui loc cand mai departe de raza vizuala a bunicii personale cu scopul bine definit de afumare a creierilor si plamanilor. Poetismul incheindu-se aici, trec peste uimirea initiala, ii zic cateva de dulce in gand la sisu’ mic si astept sa vad ce vrea. Pentru ca in afara de Di, sisu, mama, EL, nu ma suna nimeni fara sa vrea ceva. Chiar si Dani cand ma suna seara vrea sa stie ce sa ia din oras πŸ˜€ Ce vroia olteanul meu. Well, sa o caut pe Lisa in Londra. Care Lisa e frantuzoaica de origine romana (dar traieste in Londra) dar nu stie romaneste. Si nici engleza asa bine. Dar e singura saracuta in ditamai metropola si ii trebuie socializare. Pot intelege asta. Dar m-a enervat la faza “te rog sa te porti frumos cu ea”. Adica stai! Adica n-am inteles.

Unu la mana, ca nu am acceptat inca sa fac pe dadaca. In primul rand, pentru ca nu am timp nici de mine ca lumea daramite de altcineva. In al doilea rand, pentru ca nu ma incanta oamenii cu care nu am pe ce limba sa ma inteleg. Si cum adica ” sa te porti frumos cu ea”??? Da’ de cand mi-am facut eu reputatia de bau – bau??? Adica stiu ca aici dau pe dinafara, ca la telefon cu mama dau pe dinafara, ca atunci cand ma enerveaza ceva dau pe dinafara in fata lui EL, dar ati fi surprinsi ce pot face 6 luni de customer service in tara cu cea mai cretina lege de customer service. Si cat de frumos pot zambi chiar daca imi vine sa te dau cu fata de bordura.

Deci nu. Anunt pe toata lumea care vrea sa be my pimp, ca nu mai accept oferte. Poate… doar POATE cand o sa imi asez nervii si o sa am un program normal, cand o sa ma pot deplasa cu Mimi by myself din A in B si sa nu mai depind de 4389285923 mijloace de transport ocolite, cand o sa am timp sa ma satur de mine, de EL si de camera noastra, cand o sa pot sa vad seara un episod de Tom si Jerry fara sa adorm la jumatatea lui, poate atunci. Until then, pimp my ride, pimp who ever, dar eu imi vad de lipsa de timp personala. In romana si engleza, fara dat din maini.

V-am facut cu mana, plec si eu acasa πŸ™‚

Actions

Information

One response

6 02 2010
eu :)

sisuuuu… mi-e dor de tine :*:*:*

Leave a Reply

