De unde s-ar putea deduce ca sunt o fitoasa

5 03 2010

Nu stiu sigur cum arata Romania cand am lasat-o acolo, acum multe luni. Sau stiu, dar nu stiu daca era asa cum am gasit-o in ultima saptamana de februarie. Deprimata, plina de gropi, fara ABC-ul din spatele blocului, inghetata si amortita.

Mi-a placut acasa. Mi-a placut sa nu spal vase (desi m-am oferit), mi-a placut sa mananc papa bun facut de altcineva, mi-a placut sa vad cum se lumineaza fetele oamenilor cand intram in camera. Mi-a placut Silva Neagra din prima seara in rock cu o gramada de oameni dragi de care mi-a fost mai dor decat am crezut. Mi-a placut chiar sa ma duc la dentist. Probabil pentru ca dentista in cauza era Andreea cu care, pe vremea cand nu aveam inca buletin, am facut o groaza de tampenii. The good times.

M-am enervat ca o groapa din Petrosani ne-a facut sa ne ciocnim cu niste cetateni care mergeau la Straja. M-am enervat pe vecinul retardat care lasa biletele in parbriz sa ii lasam locul public de parcare liber (evident, numai de ciuda, doar acolo am parcat masina). M-au enervat situatii si atitudini.

Concluzia ar fi ca nu ma mai intorc in Romania. Decat in vizite scurte si rare. Sa imi aduc aminte de ce am plecat, atunci cand imi vine sa imi bag picioarele aici in tot. Si sunt si eu om, imi mai vine sa fac asta. Dar sa traiesc in Romania, NU.

Mama lui EL a fost socata cand i-am zis ca eu refuz cu R mare si accentuat sa imi cresc potentialele odrasle in Romania. Pai cum adica sa ii cresc in Londra? De ce? Pai… de ce nu? Ca sa ma sune educatoarea daca tuseste, sa ma sune diriginta sa ma intrebe de sanatatea potentialului plod daca intarzie juma de ora la scoala, sa ii pot lua tot ce vrea… chestii din astea.

Deci da, sunt o fitoasa nepatrioata. Careia ii place aici si numara aia 6 ani si 4 luni pana poate aplica pentru cetatenie.

Asa… soare, robbie williams, mai sunt 8 ore pana la puiul genial marca Nandos (o sa imi port tricoul cu fudcru J ), maine topaim in dublin castle. Si candva luna asta vedem Parisul. Ca cica e frumos primavara.

Hugi si faceri cu mana, tre’ sa imi castig si eu salarul pe azi J

Actions

Information

23 responses

5 03 2010
LeneBarbie

5 ani sunt de ajuns, nu’ti trebuie 7.
pe bune de nu incepe sa ma bata si pe mine gandul…

5 03 2010
Liana

Aici iti trebuie 7. 🙂

6 03 2010
LeneBarbie

Aici (http://www.ukba.homeoffice.gov.uk/britishcitizenship/eligibility/naturalisation/standardrequirements/) zice altceva…

Azi am fost o fuga prin Londra. Fuga la propriu, doar am bifat cateva obiective, n’am stat decat vreo 5-6 ore. Dar ti’am spus, planuiesc un weekend intreg pe care il voi petrece cu tine ca ghid si partener de pahar! Ce zici de asta? :>

6 03 2010
Liana

Hai ma 😦 I don’t like you. 🙂 Ok, I do. Dar tu unde stai de fapt in momentul asta, ca mi-s confuza.

Si iti trebuie 5 ani pentru rezidenta 🙂 Pentru cetatenie mai multi. Cred

6 03 2010
LeneBarbie

how can you not like me?! doar am mentionat cuvantul “pahar”! 😀
eu stau undeva langa aylesbury, bk, daca iti suna cumva familiar… Dar e destul de aproape de Londra, gratie accesului la tren.

5 03 2010
ambasadoarea

Romania, pt multi dintre noi, inseamna doar familie si prieteni, daca s-ar putea sa plecam cu ei, toti am face-o:D Pacat ca nu mai am varsta ta si a lu’ Barbie, da’ o sa vin sa va vad intr-o zi;)

6 03 2010
Liana

Nu stiu exact de ce, blogul meu idiot te moderase ca spam 😦 Sorry.

Eu te astept. Cu caldura, brate deschise si multi nervi pe care simt nevoia sa ii shareuiesc 🙂

5 03 2010
Tomata cu scufita

Uita-te la ele cum ne fac in ciuda… Ma, daca e asa de bine, nu ma chemati si pe mine la voi?

5 03 2010
Liana

La NOI o sa te chemam cand Barbie se va decide sa vina. Soon, I hope. Momentan, poti veni la mine 🙂 Promit sa iti fac o salata doar de castraveti 🙂

5 03 2010
defythewind

Iti doresc doar sa nu-ti auzi copilul spunand intr-o buna zi: “Mami, ce senin e afara!!” iar tu sa te uiti pe geam si sa vezi un cer alb-plumburiu, tipic londonez. Da, am auzit britanici care nu stiu ca cerul e albastru iar culoarea aceea alburie e data de nori… 😛

5 03 2010
Liana

Fara suparare, dar asta e o tampenie. Daca nu e innorat (ca azi), cerul in Londra e genial de albastru,

5 03 2010
defythewind

E o tampenie, si mai dureros e ca e adevarata…

5 03 2010
Liana

Nu, nu e.

5 03 2010
defythewind

Lol, n-am zis ca o sa ti se intample, doar ca unora li s-a intamplat deja. 😀

6 03 2010
LeneBarbie

Londra o fi poluata, dar cerul tot e albastru (undeva dincolo de nori, evident). Am vazut eu minunea! 🙂

6 03 2010
defythewind

I-am vazut si eu cerul albastru, nu doar dincolo de nori. E superb, intr-adevar. Tipa care nu-l vazuse, ce-i drept, locuia mai in nord, dar nu cu foarte mult.

6 03 2010
Liana

Tipa aia e ori nebuna, ori chioara, ori plina de preconceptii. Scuze, dar pana mea! Eu stau in nordul Londrei si de 2 zile ma bucur de cerul albastru (si de crivat, dar nah)

6 03 2010
defythewind

Nu, tipa aia era putin dumb si credea ca ploua din senin. Adica pt ea cerul alburiu insemna “fara nori”. Ne-am amuzat mult pe tema asta. 😀

6 03 2010
Liana

Bun, deci pe asta ti-ai bazat tu teoria? =))

6 03 2010
defythewind

Pai io stiu ce mai invata aia la scoala??

15 03 2010
dana

daca tot e vb de meteo: in hd ninge, bate vintul si oricum, e 15 martie!!!!!!!!!!!!!!!!
si cerul e extrem de plumburiu. l-am vazut eu azi, cind am indraznit sa-mi ridic ochii din trotuarul plin de gropi pline de apa, pentru 12 secunde.
e urit rau in .ro, si nu e vb doar de vreme 😦

16 03 2010
dana

in .ro continua sa ninga :((. chiar ninge :((:((:((

16 03 2010
Liana

Multumim instantelor parintesti pentru updatarea continua a starii meteo mioritice.

Leave a Reply

