Macar la mine nu ninge

9 03 2010

Cred ca de la luna plina mi se trage, dar de 2 zile tun si fulger si injur. La modul urat si nervos. Asta asa, ca introducere.

(I just want to go home and quit my life… asta asa, ca paranteza)

Sambata seara planuisem o seara de topaiala, pe muzica unor ilustri necunoscuti in Dublin Castle. Pana la urma, nu stiu exact din ce motiv, am renuntat pentru Alice in Wonderland. 3D. Sigur nu am citit cartea, nu stiu de ce. A fost… neasteptat. Am mai adaugat un rol pentru care Johnny Deep bate funduri, am avut sentimente dejavuistice de prin Harry Potter si Cronicile din Narnia, dar a meritat oarecum efortul.

Duminica am fost la Muzeul Fortelor Aeriene Britanice unde, dupa ce mi-am admirat in detaliu avioanele nemtesti si am studiat vreo 10 avioane britanice, toate au inceput sa arate la fel. Asa ca am baut mult ceai asteptand sa se plictiseasca si EL. Ati crede?

Duminica vreau un muzeu colorat si un aparat cu baterii preferabil. Sa vad cum ma dau bine pe langa bulgarul cel de treaba sa mi-l dea pe al lui J Sau, daca facem MOT-ul vietii honditei, poate ne primeste Barbie in vizita.

Nu e chiar atat de primavara sa ma manance talpile si inca nu imi vine sa plec asa tragic. I still miss having friends.

Si ma deprima ca in jurul meu (relativ, de fapt la mare distanta de mine, dar nah) mor oameni. Chhhhh!

Actions

Information

Leave a Reply

