Cand am crescut eu mare

14 03 2010
A se citi “Cand am crescut eu mare ????

Pe la 19 ani am primit de la Iulia “Pizdet”. Mi s-a parut geniala, fenomenala, monumentala. Nu stiu de ce. Poate pentru ca eram in locul ala in care imi venea sa ma uit cu sictir la toata lumea (si o faceam), sa imi bag picioarele in tot, sa… sau poate doar mi se parea cool sa apreciez arta contemporana si oamenii care scriu despre cum isi baga picioarele in tot.

Well, au trecut ani, viata s-a schimbat, responsabilitatile se traduc acum sub forma de chirie si “ce mama naibii mancam azi”… la un moment dat, inainte sa plec in .ro mi-am adus aminte de Pizdet. Si de continuarea lui. Si am incercat sa gasesc continuarea pe net. Fara succes. In schimb am gasit continuarea continuarii. So mi-am luat-o.

“Bong” este a 3-a marea “capodopera” a lui Alexandru Vakulovski despre care mai interesant mi s-a parut ca intre timp a fost expulzat din Romania, nu ca l-a respins Cartarescu (fata de care oricum nu am sentimente prea amicale) la o bursa.

De 2 saptamani creierul meu se chinuie sa proceseze Bongul. Cu succes minim spre deloc. Poate pentru ca nu mai am 19 ani si sictirul mi se pare o caracteristica a acelei varste. Poate pentru ca mi s-a parut ok sa dai vina pe lume, guvern, facultate, oricine altcineva la 21 de ani dar mi se pare penibil sa faci asta si la 25. Poate pentru ca … nu stiu de ce. Din aceeasi gama, in clasa a 8-a imi arunca mama o gramada de casete cu BUG mafia si la familia si eu ma revoltam ca mi se pareau cei mai inteligenti oameni de pe planeta. Poate de fapt, nu am avut niciodata standarde.

Habar nu am. Dar azi e seara in care capitulez si imi spal creierii cu Contele de Monte Cristo. Si daca vrea cineva Bongul, sa imi lase datele de contact. O fac cadou cu placere. Mi-e mila totusi sa o arunc, la cum arata chiar seamana cu o carte.

Actions

Information

Leave a Reply

