Liana si Jobshopul … sau Jobshopul si Liana

17 03 2010

Despre JobShop am tot auzit de-a lungul timpului de la Di, ba ca e organizatoare si ca danseaza prin faculta, ba ca x cetatean de la y-companie e foarte funny si s-au simtit bine la after-party, ba ca au venit cu volane si alarme de incendii prin Electro. Detaliile astea organizatoricesti, juicy le stiu eu si Di, probabil restul muritorilor de rand nu au de ce sa se bucure de picanteriile evenimentului.

Acum aceasi fata ma omoara cu scrisul de articole, cu concursuri tari pentru noi astia (fosti) din .ro, asa ca, pentru linistea gmailului meu si – de ce nu – pentru ca mie imi place sa ma bag in seama peste tot 🙂 sa va spun si voua cateva pareri.

Daca JobShop-ul s-ar organiza in Hunedoara as fi fost o muritoare de rand mai fericita pentru ca:
– ar fi insemnat ca urbea sa detina mai mult de 1 bucata firma de it, calculatoare / reparatii (hai fie, 2, daca socotesti Memory si Comserul) de care sa stie mai mult de 5 oameni
– as fi mers la macar o prezentare cu antreperenori si acum as fi stiut cum sa manageruiesc mai bine viata complicata de Londra (bun, aici nu garantez succes 100%, dar asta doar din cauza ca eu sunt gica contra by default)
– training-ul de anger managment ar fi fost util la toate intalnirile cu mama lui EL mame in general, sefi, clienti idioti nemultumiti
– cateringul s-ar fi facut la Thomas 😀 (pentru ca nicaieri Cola la 2 nu e mai buna si nicaieri nu se fac sandvishuri mai scarboase, dar atat de buuune 😀 )

Dar urbea mea natala de nu e unul din orasele in care anul asta se intampla… EL… EVENIMENTUL
Chiar zilele astea e in plin avant la Bucuresti, urmeaza din 20 martie sa ajunga la plod in oras (defapt este acolo, pentru ca si plodul e organizator si isi poarta mandra badgeul si tricoul si stie ca astept si poze demonstrative pentru mandria asta), Cluj, Brasov si Iasi. Sa fiu specifica:

•Bucureşti 15 – 19 martie 2010
•Timişoara 22 – 25 martie 2010
•Cluj Napoca 19 – 23 aprilie 2010
•Braşov 26 – 30 martie 2010
•Iaşi 3 – 7 mai 2010

Norocul meu e ca am un job, care imi place, in oraul pe care l-am visat 🙂 Daca nu as fi fost aici probabil as fi vazut si Timisoara via JobShop, organizat de “da evil” BEST.

Dar, daca voi va nimeriti in (macar) unul din locurile sus numite, nu exitati! Va garantez cu nu o sa va para rau. Si daca chiar nu va place, stiti unde sa va intoarceti cu injuraturile de rigoare. Imi asum riscul pentru ca stiu ca nu are cum 😀

Distractie placuta 😉

Acest articol participă la concursul organizat de JobShop cu premii oferite de Cărturești, Berlitz, K-Ro Electric și Nescafe.

Actions

Information

Leave a Reply

