Pentru cafeaua de dimineata…

23 03 2010
… a mamei, ca eu nu beau cafea. Nu beau nimic, intre noi fie vorba, din cauza honditei malefice, a unui dinte hipiot cu dorinte maxime de afirmare, a antibioticelor date exclusiv pe baza de reteta si a unui doc care se muta in anglia DAR la 100 de mile de mine.

Cand m-am inscris in concursul de la Jobshop, nu ma asteptam la cine stie ce, pentru simplul motiv ca ma gandeam ca vor fi o infinitate de bloguri pe tema asta. Surprinzator, nu au fost. La fel de surprinzator, nu am primit nici un mail de confirmare, nimic. Continuand seria evenimentelor demne de Andreea Marin, nici lista castigatorilor nu a fost afisata azi, precum promisesera. Sunt curioasa ce vor premia maine, cum se laudau. Cel mai plod dintre plozi nu o sa se supere pe mine cand o sa ma revolt. Sper. Dar mi se pare de rahat. Mi se pare de rahat sa te dai mare si tare, sa te vrei cea mai cea organizatie studenteasca a tuturor timpurilor, sa spui ca OSUT-ul e o imitatie nereusita si AIESEC-ul de cacat si sa nu fi in stare nici macar sa iti organizezi o activitate cum se cade. Activitate pe care o organizezi de ani de zile si te lauzi ca o faci bine. Hrm, hrm…

In fine, problema mea majora este ca – vreau nu vreau – tre` sa pricep cum e treaba cu dentistii astora si asigurarea de sanatate pentru ca indianul cel hipiot mi-a cerut chiria pe o luna sa imi scoata un nerv si sa imi faca plomba de canal. Presupun ca plomba finala mai costa chiria pe 1 luna. Tara asta incepe sa ma calce pe nervi. Da, stiu ca eu sunt aia desteapta care le ia apararea tot timpul si spune ca au un sistem care pe undeva tre’ sa functioneze din moment ce au cea mai stabila moneda din alea cu care o compar in fiecare dimineata, dar nu ar strica daca l-ar face puuuutin mai clar si pentru astia mai retardati… sau macar daca nu s-ar rezolva totul prin posta si ar fi o tanti (chiar si acra, ma multumesc chiar si cu o muratura) la un ghiseu care sa imi explice mersul piticului.

La categoria “recomandari de weekend”, intra Leap Year (sau An Bisect in romana) – mi-e lene sa caut link pe imdb.com … e plin de clisee dar funny si numai bun pentru o duminica dupa-amiaza. Sfatul meu este sa NU va uitati la trailer inainte sa vedeti filmul.

Ieri am plecat mai devreme de la lucru sa imi caut un dentist binevoitor si dornic sa ma scape de chinuri. Pe autobuz s-a bagat un moldovean in seama. Desi omul vorbea in romana, i-am trantit un sec “no ablo englais” (nu abloeam eu nimic atunci ca nu eram in stare sa deschid gura dar fie) chestie care a tinut pana m-a sunat EL care stie cam cata spaniola stiu si eu… E bine ca moldoveanul a priceput totusi si “drop dead”-ul din spatele lui “no ablo englais” si a tacut. Dar serios… daca as stii ca pe lumea asta exista o tara unde sa nu intalnesc un roman decat acasa si ala sa fie romanul meu, pe cuvantul meu ca maine as cerceta low costurile pana acolo si cursuri de limba. Chhhhh!!!

Eu si dintele dureros va saluta. Pentru ca imediat e maine. Si maine e miercuri. Si pana la weekend mai e mult. Si in weekend oricum raman fara 1 nerv. Maine probabil voi ramane fara mai multi.

Kindest regards!

Actions

Information

One response

24 03 2010
dana

da, eram la cafea :p
si nu-ti fa iluzii, pe terra nu exista vreo tara in care cineva sa nu inteleaga macar, daca nu sa vorbeasca romana.
cauta si tu vreo insula cvasi pustie, poate ai mai mult noroc. :))

Leave a Reply

