Home sweet home

30 04 2010
Weekendul trecut am dat o tura fortata si de forta pana acasa in Romania. Am dormit putin si mai mult in mijloace de transport asa ca atunci cand m-am intors am fost teleghidata cateva zile. Nu stiu daca mi-am revenit sau e doar efectul cola – cafea – red bull.

Concluziile drumului in Romania sunt nenumarate. In primul rand ca fiecare om are un adevar propriu si ca daca stii sa iti joci cartile cum trebuie poti trece drept un om bun sau macar decent. Demn de depunere de efort. Rahat cu prune. Am trecut iar prin faza aia in care eu eram singura detinatoare de adevar absolut si ma ofticam ca nimeni nu ma lasa sa mi-l expun. A trecut.

O alta concluzie ar fi ca eu de nebuna nu mai plec singura nicaieri. Trecand peste faptul ca e ca naiba de plictisitor, imi trebuie ELul care sa asculte adevaruri absolute detinute doar de mine. Si care, daca este cazul, sa isi expuna parerile imprumutate simpatic de la frate-meu. Care a devenit frate-meu mai repede decat alti prieteni ai mei, cum mi s-au scos ochii, dar pana la urma rudele adoptive ai dreptul sa ti le alegi. So, fuck you and fuck off.

Astept sa imi vina ideea de a citi o carte desteapta. Din pacate, ma simt ca in decembrie, cand tot ce imi doresc este sa zac. Weekendul de 3 zile (sa traiasca bank holiday-urile fara logica) va ajuta… si chiar nu ma deranjeaza ca ploua.

Concluzia unui post fara logica ar fi ca nicaieri nu mi-e mai bine ca acasa. Chiar daca acasa e mica si ingramadita. Acum miroase frumos si covorul are culoarea nisipului de la malul marii.

Actions

Information

3 responses

1 05 2010
Diana

da Liana, fuck you and fuck off!

3 05 2010
evergreenstory

UOffff si nu am stiut ca vii sa te scot la o cola

4 05 2010
MV

Buna, iti urmaresc de multa vreme blogul, incerc sa fiu la curent cu ce (ti) se intampla in UK. Vroiam sa te intreb un lucru (offtopic, din pacate) – am obtinut blue card-ul prin Highly Skilled Programme, si ma gandesc ca din vara sa vin in UK sa imi cau de lucru. Cam ce sanse ii dai unui tanar cu vreo 3 ani experienta in Finance (si cu master romanesc, whateve’…) ? Imi poti raspunde direct pe email.

Multumesc mult, astept noi postari !

Leave a Reply

