N-as vrea ca tu sa vrei sa te vreau

6 05 2010
Recunosc ca am fost, sunt si voi fi dependenta de multe lucruri la viata mea. Nu ma apuc sa le enumar, nu are rost. Dar de la dependenta la obsesie e… ceva, nu?

Well, de cateva zile ma obsedeaza Damien Rice. M-am trezit vineri dimineata (ok, chiar a trecut o saptamana de atunci???) cu o melodie in minte si de acolo pana la discografie si obsesie pe alta melodie a fost un pas micut. Micut de tot. Eu de ce nu pot fi normala? Sa pot asculta radioul sau macar mai mult de 1 melodie de pe player? Retific: eu de ce nu pot fi normala? Punct. Semn de intrebare, adica.

Stiu exact cum o sa arate viitoarea casa. Stiu exact cum o sa arate dulapul (nu isi poate imagina nimeni cat de tare imi doresc un dulap cu RAFTURI normale si USI), bean bagul ROSU (ca tot vorbeam in seara asta cu Radu ca viata mea e guvernata de rosu… motor rosu, chitara rosie – ok, aia e chitara lui EL, dar tot eu am ales-o -, bascheti rosii, cola, marlboro rosu scurt), biroul, BIBLIOTECA (planul meu de a-mi cumpara 100 de carti pe care sa le si citesc pana la sfarsitul anului are mari sanse de a fi dus la bun sfarsit) … mai trebuie doar sa gasesc casa. Si sa luam decizia fundamentala daca incercam sa o cumparam sau finantam masina / casa / vacanta altcuiva.

Trec prin ceva criza existentiala in care ma iau periodic la pumni ca I could be so much better si mi-e lene sa fiu. Si ca imbatranesc. Ieri am mers mai mult si singura cu autobuzul, dupa cadoul piticului inlocuitor de pitic original. Si undeva intre statia de autobuz si the shop detinator de idei si cadouri si idei de cadouri mi-a venit sa topai. Saptamana trecuta nu as fi avut nici o problema. Saptamana asta am avut revelatia ca am 26 de ani. Nu ca ar fi contat sau ar fi stiut cineva sau m-as mai fi intalnit cu vreunul din muritorii de pe strada alta data… dar mi-a cazut mie aiurea.

Deci… obsesie pe 1 melodie Damien Rice, rosu guvernator, planuri de casa si constientizarea faptului ca imbatranesc. Cam astea ar fi highlighturile.

Idei de normalizare?

PS: Sambata ma duc sa ma catar πŸ˜€ Ha!!!
PS prim: Tocmai mi-am gasit un AMR motivational cumva. Pe 19 iunie, am vedere directa si cumva de sus direct spre scena de pe Wembley. Daca tot nu am apucat sa vad un meci acolo, macar pe Greenday, ce naiba! πŸ˜€ Asta asa, sa imi satisfac poftele de topaiala in public. Twice Ha!!!

Actions

Information

2 responses

8 05 2010
LeneBarbie

pff, cui ii trebuie noromalizare, my dear?
era un grup pe FB care zicea asa: I tried being normal once. Those were the worst 5 minutes of my life :))

14 05 2010
sis`

hey sis.. cand ai fost u normala?? de ce vrei acuma?? hey .. asta nu e lumea normalului .. si in legatura cu imbatranirea ta .. fuck !!!!! eu nu am sora care imbatraneste .. ia auzi aici ceva tare .. cineva mi a spus ca daca incadram viata noastra pe un cadran de ceas.. si fiecare minut l-am transpune in 3 ani de viata am constata ca acum la tine e numai 8 dimineatza.. hey.. wake up my sis .. e foarte devreme si u trebuie sa fi fresh .. (sa nu mai aud prostii de astea .. ca dezertez si vin si te bat :)) ).. macar asa o sa am si eu sansa πŸ˜› o data :)) .. te iubesc sis .. >:D< and i miss you .. i miss him .. dor de voi .. !!!!

Leave a Reply

