Eu nu vorbesc despre politica

15 05 2010
De obicei. Dar in ultimele 2 zile m-a mancat sa ascult Europa FM. Si am ramas tampita.

Ma laud ca sunt un om cu o imaginatie bogata. Dar se pare ca nu si bolnava. Pentru ca nici intr-un milion de ani nu as fi fost in stare sa imi imaginez ca cineva poate face ce face Boc cu Romania si nimeni sa nu i se puna contra.

Da, recunosc ca nu am votat. Si mai recunosc ca I gave up on that country in momentul in care m-am urcat in avion.

Dar pe cuvantul meu ca daca se face o revolutie care sa aiba ca obiective punerea unei conduceri germane, austriece, POLONEZE sau orice plus schimbarea mentalitatii la romani, vin. Mai ales la chestia cu mentalitatea.

Actions

Information

Leave a Reply

