My name is Contra. Gica Contra

18 05 2010
Acest post este un raspuns pentru comentariile lui Erpi de la Ghidul proaspatului aterizat in GB(4)

Draga Erpi,

Filmele imi plac, pentru ca nu sunt chiar atat de nenormala. Chiar si cele americane, bazate pe aceeasi idee si care stii cum se termina de la prima secventa. Pe de alta parte, cultura americana in frunte cu visul lor mi se pare de cacat. Iar americanii ca natie mi se par insuportabili. Deci ai dat pe langa afirmand ca traiesc doar in casa si in cultura americana.

Nu mi-am bazat postul pe un serial simpatic cu doctori. Mi l-am bazat pe o experienta personala comparata cu multe alte experiente la fel de personale. Pentru ca in 25 de ani am reusit sa vad nenumarate urgente neaose de mai multe ori decat mi-as fi dorit. Da, pe vremea aia nu aveai dreptul la 1 consultatie pe luna si atat. Dar nici eu nu am comparat experienta mea la urgenta londoneza cu ce se intampla acum peste 6 tari si-o mare. Am comparat-o cu aia de acum 1 an si ceva cand am fost ultima data la o urgenta hunedoreana si am plecat de acolo mult mai repede si mult mai vindecata decat am plecat de aici.

Deci ba da, pot sa imi dau cu parerea.

Legat de restul chestiilor, cu unde stau si ce istorie stiu… crede-ma ca suficienta. Recunosc ca eu NU STIU multe lucruri. Dar STIU foarte bine ce mi s-a intamplat MIE la un anumit moment dat. Iar eu exact despre asta scriu aici, nu fac analize socio – economico – politice.

Si pot sa fiu dureros de obiectiva, apropo, la fel de bine cum pot fi nesimtit de subiectiva. Pentru ca eu nu am asteptat 2 ani sa plec, nu am stiut nici macar cum sa ajung de la aeroport la tren. Nu am stiut nimic. Decat ca vreau sa plec. Si avand in vedere ca dupa nici 1 an sunt tot aici cu planuri de viitor, inseamna ca chiar STIU ceva. Sa tac dracului din gura cand nu e treaba mea ce se vorbeste, macar. Sau nu pricep exact despre ce e vorba. Sa ma trezesc spunand ceva doar sa imi arat muschii materiei cenusii. Puff. (asta era un apropo mai mult sau mai putin subtil)

Iti urez bafta cu plecatul in UK peste 2 ani cu salar de inceput ca imigrant roman cat 5 salarii si un pic minime pe economie ale britanicilor. Asta ca sa nu ma apuc sa iti povestesc despre cum romanii or sa isi cam piarda si ce drepturi au aici… n-as vrea sa spui ca traiesc in ceva film american si ca ma dau desteapta.

Kindest regards,

Gica Contra.

Actions

Information

One response

22 05 2010
Erpi

Ha. Nu am nimic de comentat. Probabil scarbit de traditia romanului de a se plange de orice am decis sa raspund pe un oarecare blog. Dar se pare ca m-am luat de cine nu trebuia. Oricum Hunedoara e foarte mic ca oras Londra e imens. Poti veni in Bucuresti si faci o comparatie. In fine. Stii ce apreciez sau ce m-a uimit ? Faptul ca ai ales sa iti consumi timpul si sa raspunzi de fiecare data si faptul ca ai putut fii foarte precisa si obiectiva in acelasi timp. Asa ca imi ramane sa imi scot palaria pentru simplu fapt ca ai stiut sa fii echilibrata ceea ce se intampla foarte rar. Acesta o sa fie ultimul meu comment aici si oriunde altundeva. Cheers!

Leave a Reply

