System error

23 05 2010
Pe principiul “nu tot ce puteai face la 19-20-21 de ani mai poti face la 25” incepem dezvaluirile pe care am avut grija sa i le povestesc doamnei mame la telefon inainte, sa nu sufere de ceva atacuri luni dimineata la cafea.

Joi dupa-masa ma intreaba cel mai sef dintre sefi daca cel mai EL dintre ei nu are chef sa dea o tura pana aici, in Franta. O aruncatura de bat. Fara sa intreb ELul, spun un DA din ala hotarat, ca mi-era dor de un road tripping cu usi si acoperis. Deci purcedem spre Franta. Cu 150 km/h constanti sa nu pierdem trenul. Evident, am pierdut trenul si a trebuit sa il luam pe urmatorul. Evident, asta a dus la pierderea trenului din Franta. Si in loc sa ajungem ca oamenii normali la 1 jumate acasa, am ajuns la 5 jumate, cand ELul meu trebuia sa se trezeasca sa plece la lucru.

Deci, ziua de 48 de ore fara pauza merge la 19-20-21 de ani. La 25 se lasa cu crize de fiere, dureri de cap si imposibilitatea de a sta in picioare. De retinut.

Sambata, dupa un somn frate cu hibernarea de vreo 18 ore, am zis sa zacem ca mustele la soare, in gradina. Si lui EL ii vine ideea sa ma invete sa ma dau pe motor. Acum vreo 3 sau 4 ani (deci pe la 21 – 22) invatatem sa ma dau pe un KTM simpatic, reusisem sa nu cad, deci totul ok. Ce nu am luat eu in calcul a fost ca intre timp m-am ramolit, ca Hondita din dotare e muuuult mai grea decat KTM-ul si ca eu ma speri mult mai usor la 25 de ani decat ma speriam la 21. Concluzia a fost ca am reusit sa merg 3 metri (cred) si am imprastiat tot. Hondita, pe mine, pe EL. EL a scapat cu o julitura la picior pe care a descoperit-o la dus. Eu m-am ales cu varii julituri si un deget de la mana belit putin mai tare (dar radiografiile – pentru ca evident am fost luata si dusa la spital, ocazie cu care am constatat ca Northwick-ul ori are personal putin, ori eu am memorie vizuala buna … si iar am stat 3 ore degeaba pe acolo, ca in afara de raze tot ce mi-au facut aia putea sa imi faca si EL acasa). Hondita, on the other hand, a suferit atatea damageuri incat EL a desfacut-o in toate partile componente.

Deci, 19-20-21 de ani e una, 25 e alta. Greutatea unui motor conteaza. Dar trebuia sa se intample si asta. De apreciat ca s-a intamplat in spatele casei, nu pe drumuri publice. Pentru ca nu o sa mai cad cu el.

Si da, asta inseamna ca o sa ma mai urc pe hondita. Imediat ce mi se lipeste pielea la loc. šŸ™‚

Actions

Information

2 responses

23 05 2010
dana

….si habar n-ai cite chestii pe care le poti face la 25 de ani(included cazutul de pe honditza) nu le mai poti face la …….ani, nu pentru ca nu vrei, ci pentru ca nu mai poti, nu mai vrei, nu mai ai chef….sau ca nu-ti vine
si, daca povestea era spusa in forma asta, nu era nevoie de telefon prealabil. e cineva aici (uneori la dublu exemplar) care reuseste sa imi produca chestii ca cele descrise mai sus, in primul aliniat :p
zilnic, daca se poate, sau, pentru orice eventualitate, de mai multe ori pe zi

24 05 2010
evergreen

25 nu e asa grav šŸ™‚ eu zic ca mai putem… mai putem

eu m-am decis sa dau de permis. categoria A, nu? mda… si sa-mi repar coloana, ca cica e misto sa incepi de la 25

Leave a Reply

