Oh, come on!!!

25 05 2010
Azi mi-am adus aminte de pacienta lui George (parca … aici apelez la oamenii care se uita la Grey’s). Aia care isi rupea cate ceva de fiecare data cand stranuta macar si zicea intruna “oh, come on!!!”

Acum fix o saptamana a cazut langa mine, la milimetru, un tub de neon. Daca imi cadea in cap, nu se intampla nimic. Cazand pe ciment, a scos un zgomot infernal de a speriat pe toata lumea si s-a facut o sumedenie de bucatele de tub de neon. Nu stiu prin ce prezenta de spirit inexistenta la mine de obicei am inchis ochii si m-am intors in partea cealalta.

Sambata, m-am imprastiat cu Hondita si sunt intreaga. Pana si gaura din deget a incetat sa mai fie gaura si in vreo 2 zile nu o sa mai fie deloc.

Azi am incercat sa iau o cutie. De la mijlocul unui morman de alte cutii. Logic (acum) cutiile de peste cutia de care aveam eu nevoie au cazut. La 2 cm de mine, dar iar am reusit sa provoc atacuri de inima tuturor.

Deci… come on!!!! Ce urmeaza? Sa vrea sa ma calce o masina si sa ii sar sprintena precum o caprioara pe capota, descoperindu-mi astfel puterile supranaturale???

Actions

Information

2 responses

26 05 2010
dana

mai bine nu te baza pe asta (pe puterea supranaturala, ma refer ) :))

28 05 2010
evergreenstory

si daca se intampla asta poate esti pe rec sa ramana pentru posteritate.

Leave a Reply

