Post de casa noua

5 07 2010
Si ca si constructie, si ca si domeniul.

Dupa lupte seculare, fitele mele au fost satisfacute si liana are domeniu punct co punct uk.

Ar fi interesant de povestit despre casa si toata birocratia pentru obtinerea ei. Well, mie mi-a calmat dorintele de a muta harababura personala sub alt tavan pentru urmatorii 5 ani minim. Iar indianul cel agent imobiliar cred ca si-a blestemat toate zilele, sau macar pe aia in care m-a cunoscut. Pentru ca mi-am facut norma de istericale pe 10 ani cu el. Noroc ca am rezerve, desi daca mai trebuie sa ma cert cu vreun inapt de la vreun customer service anul asta s-ar putea sa le epuizez.

A urmat episodul netul cel ruparet de nori cu a lui viteza uimitoare. Inaptul care a venit a instalat modemul gresit. Cum, de ce, in ce fel este peste puterile mele de intelegere, la momentul respectiv eu munceam cu spor pe plantantia cimentata a israelianului care – atunci cand nu e isteric si nu urla – e chiar suportabil, cu toate apucaturile mele extremiste.

Si ca viata mea sa fie perfecta, a aparut in ea si ideea de masina. Sfat pentru tipi: Niciodata sa nu cereti sfatul potentialei viitoare consoarte in materie de ce masina sa luati. Pentru ca potentiala viitoarea consoarta va spune ca trebuie sa fie mica si rosie. Degeaba veti incerca argumente logice cum ar fi consumul, consumabiulele, fiabilitatea, tipa (chiar si inginera) va considera toate aceste argumente doar idei tampite cu scopul clar in viata sa o enerveze pe ea. Deci masina se cumpara de creierul masculin si se aduce acasa. End of story. Daca eu si cel mai EL dintre ei am functiona dupa principiul asta, poate nu ar fi necesare 2 masini. Dar nu, suntem caposi, masina trebuie sa fie rosie sau sa semene a melc si sa nu-i placa LUI, sau mare cat un tanc si neagra ca sa ma faca pe mine sa vomit. Ma fac eu mare si imi iau permisul, am zis!

Continuand cu viata mea perfecta pe insula mai secetoasa ca in 1930, ma jur (dar ma jur) ca niciodata, in ruptul capului, never ever nu mai recomand pe cineva pentru un job. Mai ales daca jobul respectiv este in acelasi perimetru cu al meu. Poate sa fie ruda rudelor si prietena prietenelor prietenilor prieteniilor (cred ca undeva m-am balbait). Pentru ca m-am ales pe cap cu un specimen de o prostie infinita… e atat de proasta ca nici nu isi da seama cat e de proasta de fapt.

Concluzii, ca deja imi curge nasul si netul nenorocit nu merge decat in curte, intr-o anumita pozitie…
1. Nu apelati in viata voastra la o agentie imobiliara britanica
2. Nu apelati in viata voastra la customer service indian
3. Nu alegeti o masina in functie de culoare.
4. Daca aveti copii, obligati-i sa isi ia job de la gradinita eventual altfel risca sa ajunga retardati cu impresii.
5. Mi-am luat bilete de avion 😀

Actions

Information

2 responses

8 07 2010
Mihi

La casa noua sa se schimbe adresa de e-mail pe care vin notificarile pentru comentarii, pentru ca inbox-ul personal o ia razna de la prea mult [Wordpress], fie el si 3.0

8 07 2010
Liana

Dude, tu ai facut setarile. Nu eu. Tu ai pus mailul. Nu eu. Nici nu mi-a trecut prin cap :))

Leave a Reply

