Time of my life

7 07 2010
Germania a pierdut. Sucks ass. Deci acum logica geografica imi spune ca ar trebui sa tin cu olandezii.

Am avut revelatia ca e vara in mine cand am deschis a 3-a sticla de Lipton pe ziua de azi.

Am mai avut si revelatia ca e prima vara care nu a inceput cu Cola la Thomas, dupa multi ani. Vreau Cola la Thomas 😦

Joia incepe sa devina traditia ciocolatei calde cu Georgiana la Costaul din Sheperds Bush. Imi place 🙂

Am idei bune, fascinante, nemaipomenite. Imi lipseste ziua de 48 de ore si lipsa necesitatii somnului sa le pun in practica. Pentru o potentiala statuie in The Hyde. Nu, nu Hyde Park.

Il astept pe Doc inapoi in Anglia mai rau ca pe Mos Craciun. Pentru ca Doc e dentist, maseaua mea trebuie dusa la dentist. Si Doc sta la mare 😀

Dupa lupte seculare cu CS-ul de la Virgin Media, avem in fine net decent, wirelessul personal securizat si abia astept vineri noaptea pentru o runda de Age 😀

Astept concediul mai rau decat il astept pe Doc. Mi-e pofta de dulceata de visine pe care s-a laudat azi Granny ca a facut-o.

Am reusit, dupa 5 ani, sa imi schimb telefonul care a murit din cauza impactului cu usa. In usa l-am impins eu. Pentru ca nu am fost niciodata in trend, telefonul meu cel nou este un Nokia foarte basic, nu un iPhone. iPhone are toata lumea. Nokia din ala, eu si EL 🙂 Va fi interesant cand o sa plecam la lucru unul cu telefonul celuilalt.

Sunt inca sub influenta concertului Green Day la care mama a refuzat categoric sa vina, dar la care l-am dus pe Doru (tata vitreg, pentru pricepere… desi apelativul nu i se potriveste) care a suportat fara tigari 4 ore de boxe care iti urlau in fiecare neuron. Genial 🙂

Am descoperit dupa 1 an tantarii care isi iau revansa pentru cat i-am ignorat. Da, a trecut aproape 1 an. Nu stiu unde. Dar ii astept cu interes pe urmatorii 40 🙂

liana_is_home … dorul de mare inca este

Actions

Information

4 responses

8 07 2010
dana

in fine, ai reaparut!:)

8 07 2010
Liana

Da, de pe un net rupator de nori, in sfarsit

8 07 2010
evergreen

dorul de mare nu trece

8 07 2010
Liana

niciodata.

Leave a Reply

