And so it is…

8 07 2010
La viata mea de copil zvapaiat, catarator in copaci, umblator prin porumb fara papuci, cotete de gaini si alte locuri insalubre, am fost muscata de muuuulte insecte. Nenumarate. De la plictisitorii pureci, la bondari care isi faceau somnul de voie in slapul meu, la albine kamikaze si alte vietetati pe care nu le pot numi din cauza de nepricepere. Niciodata nu am avut nimic. Dar nimic. Cele mai tragice insecte au fost paduchii pe care i-am traversat tara din tabara de la Navodari pana acasa cand aveam vreo 9 ani.

Eh, aseara… stateam eu frumos in gradina personala, cu pletele in vant la uscat si cu jucaria in brate. Si simt ceva (aseara credeam ca tantari) pe piciorusele mele proaspat dusate si frumos mirositoare. Si incepe sa usture. Eu ignor, ca tantarii ma muscau constant in Romania.

Doar ca azi… azi picioarele mele sunt rosii, umflate si dureroase. Ceea ce e tragic. Pentru ca maine e vineri si nu simt nevoia sa imi petrec weekendul la ceva walk in center / urgenta cu coada infinita.

Citesc “in cold blood” a lui capote. Necesit energii pozitive si sustinere morala sa o termin. Pentru ca dupa nici 40 de pagini omul ma omoara si imi vine sa il arunc pe geam. Nu am nici nervi si nici rabdare. Pe urma imi aduc aminte ca am cumparat si citit TOATA seria twilight (da, inclusiv ultima ineptie pe care am citit-o intr-o ora, la o bere pe terasa) si consider totusi ca virgula Capote merita mai mult decat sunt eu in stare sa ii ofer. Dar eu sunt o … incalificabila, se pare, in momentul asta 🙂

Actions

Information

6 responses

9 07 2010
Mihi

Despre “Twilight” am auzit de la 2 persoane deja faptul ca sunt geniale, mai ales in engleza. Filmul prost, cartile (cica) mega bune. Ma tenteaza sa iau primul volum sa vad care e marele fasssss…
Despre Capote, am o traducere, nu imi place, astept cartile in engleza de la altetiile regale plecate peste mari 😉
Despre tantarii regali, a se cumpara spray si folosi constant 😉 Si a se pune EL la pupat si ingrijit :))

9 07 2010
Liana

1. Twilightul ti-l imprumut eu, te rog … te ROG nu da bani pe el.
2. Altetile regale se conformeaza, daca imi spui care le vrei. Astea nu ti le imprumut, ti le cumpar si tie.
3. Tind sa cred ca a fost un paianjen regal, nu tantar.

9 07 2010
LeneBarbie

Dude, ai face bine sa’ti treaca pana sambata noaptea orice pseudo-alergie, sa fie clar!
Si inca nu’mi vine sa cred ca tu chiar ai cumparat Twilight! Eu ti’am zis ca ai voie sa’l citesti, nu sa’ti umpli biblioteca personala!

9 07 2010
Liana

Auzi, auzi… daca pot veni la lucru cu picioarele scapinicioase si umflate, pot atarna si in oras 🙂

Si, da, stiu, recunosc, dar nu m-am putut abtine sa nu apas butonul de place order 🙂

10 07 2010
evergreen

naspa cu ciupiturile. am patit-o şi eu o dată. eram la bere. am zis că nu e nimic şi mi s-a umflat gîtul. m-a usturat răăăău. şi am fost vînătă vreo două zile.

de capote am citit numai mic dejun.

succes!

11 07 2010
kaos

eram o data la o bere si m-a piscat si pe mine o lacusta din asta focoasa de cur… avea vreo 22 dar nu avea principii… i-am umflat ochii…

fetelor, altceva?

tzipuritura lover

Leave a Reply

