Motoare, masini, mot

11 07 2010
Am ajuns intr-un impas cvasiconjugal. Eu vreau masina. Pentru ca imi place sa stau in dreapta stanga, sa schimb melodiile pe CD-uri sau posturile de radio cand ma zgarie pe urechi, imi place sa ma uit pe geam si sa (ii) aprind tigari. Si sa ma uit la luminite noaptea si sa il cert ca merge regulamentar pe portiuni fara camere si ca nebunul acolo unde sunt. Deci eu sunt copilotul perfect. Plus ca sunt atatea locuri pe insula asta nenorocita unde vreau si TREBUIE sa mergem cat mai repede.

EL… el e nebun. O spun si o sustin, cu drag de cele mai multe ori. EL vrea un motor mai mare, care sa rupa norii sau macar autostrazile britanice. Hondita e ok de mers printre masinile de la coada, dar God forbid sa fie scoasa pe autostrada. Tuseste, se ineaca si rad toate masinile de ea. Chiar si nenorocitul ala de Micra. Bun, DAR… acum sunt 32 de grade pe care le simt in fiecare neuron. Mersul pe motor e placut daca mergi si sauna daca stai la semafor. Doar ca peste 3 luni or sa inceapa ploile si vanturile si frigurile. Si am mancat ploi si vanturi si friguri pe motor, nu imi plac. Plus ca pe motor nu ma pot uita dupa luminite, ca daca ma agit prea tare o ia razna. Intai motorul, pe urma EL. Si nici nu are radio si nici nu pot sa aprind tigari. Deci big nono.

Pana acum am reusit sa demontez 4 motoare cvasi ok. Pe argumente supreme de genul “e urat”, “nu are cutie de pus casca mea”, “pe ala sa stai tu in spate” si mai ales “4000 de lire???? ai cazut in cap azi noapte????” (actiune imposibila, ca eu dorm la margine).

Deci impas cvasiconjugal dupa cum ziceam.

Ieri am taiat motul britanic. Acum 1 an ma uitam super speriata in jurul meu, la toate natiile posibile, la alea 438274278 linii de metrou care in weekenduri se inchid partial dupa o logica virgula care mie imi scapa, la alea 49184928 autobuze rosii la care trebuie sa apesi pe buton, la distantele care nu seamana cu nimic din ce am fost eu invatata in metropola mea natala. Clar, ma gandeam, am gresit planeta. La cat sunt eu de impiedicata fizic si social vorbind, o sa ma manance Londra pe paine mai rau decat m-a mancat Timisoara acum ceva ani. Ce scosesem eu din ecuatie era faptul ca trecusera ani si peste apucaturile mele care se mai domesticisera si ca EL-ul din dotare a facut minuni. Daca nu l-am pus pe fuga in primul nostru an britanic, I think I’m stuck with him pentru … uhm, forever? Brrrrr!!!!

Deci a trecut 1 an. Nu as mai pleca din Londra nici sa imi plateasca cineva avionul si cazarea pentru 1 an oriunde altundeva in lumea asta. Inca urasc arabii si indienii ma calca pe nervi, dar am invatat sa coexist cu ei. Am joia seara cu Georgiana si am invatat cum sa ajung acolo fara sa mai consult tfl-ul. Am descoperit varianta de a face cumparaturi sambata seara si sa imi fie aduse la usa duminica dimineata just in time for coffee. Mai ramane sa conving Diutul ca London kicks Denmark in the balls anytime 🙂

Si, da, vineri plec la mare!!!! Nu la marea mea, dar oricum nisip si apa… deci mare. Desi geografic vorbind e mai mult canal… but hell, nu stramb din nas la asemenea detalii geografice, mai ales ca e cazare moca, oameni pe care nu i-am mai vazut de ani de zile, bere, gratar si, da … APAAAAA!!!

Saptamana frumoasa sa aveti. 😉

Actions

Information

4 responses

11 07 2010
dana

si cum a ramas cu impasu’? ca-s curioasa, nu de alta :p

11 07 2010
Liana

Este in prelungiri. Cred ca ajungem la penalty-uri.

12 07 2010
Mihi

Intraba fututa (scuza expresia) aia de caracatita! x-(
Si Diutul planuieste macar o vizita lunga, e prea tanara sa se stabileasca intr-un loc deocamdata :))

12 07 2010
Liana

Si asta intra in prelungiri 😀

Leave a Reply

