Easy like Sunday morning

24 07 2010
Pe mine mama m-a facut inginer, asa ca nu pot spune cu exactitate cine a spus ca traumele din copilarie se manifesta la maturitate. Dar oricine ar fi fost, ii dau dreptate. Daca as incerca sa il contrazic, cele 5 perechi mai mult sau mai putin diferite de conversi de pe hol adunate de la Craciun pana acum s-ar revolta. Mai trist (?) este ca I know this will not be the end of it.

Ce e trist e ca dupa 1 an de .co.uk consider cele 5 perechi de conversi cea mai mare realizare a mea aici. Nu iau in considerare faptul ca imi ramane o firma pe mana 1 luna, faptul ca pot da indicatii exacte fara harta turistilor japonezi, impulsul de a-l lua pe Schumi a 2-a zi fara seisme financiare pana la rudele de gradul 4, faptul ca doar lenea m-a impiedicat sa vad Parisul pana acum, faptul ca… nu. Pentru mine conversii mei sunt cap de lista si restul nu conteaza nici macar tangential.

Am insa momente (ca acum) cand imi vine sa ii vand pe ebay si sa imi iau un one way ticket home. Pentru ca faptul ca lucrez intr-o firma mica (da’ mica rau) e genial din multe puncte de vedere (fumatul la locul de munca unde imi tuna e clar un plus) dar imi mananca tot timpul si nu aduce cunostinte noi. Iar eu am nevoie de oameni.

Actions

Information

3 responses

26 07 2010
evergreen

😦 treaba cu oamenii noi… te inteleg

la capitolul conversi. eu sunt dezamagita de ei. 3 perechi. s-au rupt. ma bat si rod la degetele. s-au ros la calcai. si nici macar nu i-am purtat non stop

:*

26 07 2010
dana

eu inteleg faza cu biletul dus 😦

28 07 2010
windwhisperer

just a story…

Leave a Reply

