02.08.2010

2 08 2010

Ne cunoastem de vreo … 25 de ani si ceva. M-a dat in caracatita de la mare cand inca nu spuneam nici OA. M-a plimbat nopti intregi pe o perna imensa pentru ca de mica imi placea viata de noapte 😀

M-a lasat sa dau cu capul de diverse praguri de sus si cand a considerat ca am suficiente cucuie pentru 10 vieti a incercat sa puna piciorul in pragul de jos (ca eu nu am ascultat, e altceva). M-a ascultat si m-a ignorat de-a lungul istoriei.

Vroiam sa scriu ceva frumos azi, de ziua ei, dar mi se invart atatea prin cap incat nu sunt in stare decat sa spun multumesc pentru toate cucuiele pe ca m-a lasat sa le capat, pentru toate lucrurile care m-a lasat sa le fac, pentru toate lucrurile pe care mi le-a refuzat. Pentru tot ce mi-a dat si mai ales pentru tot ce ar fi vrut sa imi dea. Pentru omul care sunt acum si pentru omul care voi fi. Pentru ca toate i le datorez. Pentru ca fara ea nu as fi fost eu, cea de acum. Iar mie imi place de mine, cea de acum.

La multi ani, Mama!

Actions

Information

4 responses

2 08 2010
dana

si stii ca te iubesc, nu?!

2 08 2010
dana

si stii ca m-au durut toate cucuiele tale, nu?!

2 08 2010
Liana

Yes. And yes 🙂

2 08 2010
evergreen

la multi ani!!! 🙂

Leave a Reply

