Nevoia de concediu – simptomele

18 08 2010
1. Pleoapele care refuza sa se desprinda chiar si dupa ce ai dat cu multa apa rece pe ele.

Sa fim seriosi, dupa nopti in care ai dormit repede (cum zice mama), in care ai stat de povesti pana catre dimineata si ai mai turnat eventual si o doza de Carlsberg deasupra si ceasul suna la 6 jumate, e normal. Dar cand ti se inchid ochii impotriva vointei tale la 10 si foarte putin seara si in fiecare dimineata ai nevoie de o cafea tare sa deschizi ochii si cam de 3 ore sa incepi sa gandesti, e clar. Ceva da cu virgula si se aprind beculetele rosii de eroare.

2. Oricat de cald ar fi in casa, cand iesi de sub pilota ai impresia ca ai intrat direct in frigider.

Da, ok, la mine e toamna chiar si in august, mi-am scos hanoracele de la naftalina si am dus geaca de piele la curatatorie dar in casa este cald. Nu cald sa transpiri precum un animal care face oinc oinc si are coada mai mult sau mai putin rasucita, dar destul de cald sa stai in tricou. E, cand cobori din pat si ai senzatia ca iti ingheata creierul oricum nefunctional la ora aia, ceva da cu virgula si se aprind beculete rosii de eroare.

3. Iti vine sa iei la bataie retardata suprema pentru orice intrebare.

Bun, ca e retardata te-ai lamurit. Ca are memoria scurta, te-ai lamurit. Ca are creierul de dimensiunea unei boabe de fasole, te-ai lamurit. Demult. Doar ca niciodata pana acum nu ti-a venit sa o dai cu capul de bordura. Sau daca ti-a venit, ti-a trecut repede. Acum starea devine cronica. Si irascibilitatea maxima. Concluzia ar fi ca ceva da cu virgula si se aprind beculete rosii de eroare.

4. Nu stii exact ce zi a saptamanii este.

Acuma, daca esti aiurit by default, nu este musai un simptom clar. Dar cand pui mesaje pe Facebook lunea la pranz ca e aproape weekend, ceva da cu virgula si se aprind beculete rosii de eroare.

5. Uiti complet chestii importante.

Sa traiasca mult, bine si sanatos cetateanul care a inventat post it-urile care se pot lipi pe monitor. Pe care notezi chestii vitale ca sa nu le uiti. Si care stau acolo si se zgaiesc o zi intreaga la tine, sperand sa fie bagate in seama. Dar cand uiti sa te uiti pe post it-uri, ceva da cu virgula si se aprind beculete rosii de eroare.

6. Ai senzatia ca nici macar Red Bull-ul nu mai e ce a fost odata.

Star Bucks-ul cu al lui Venti Latte cu 2 shoturi extra de cafea (ca 2 are oricum by default, asa ca 4) e folosit pe post de ceai cand e frig, Cola cea de toate zilele pe post de racoritoare cand e cald. Si totusi, cu nevoia de cofeina cum ramane? Esenta de cola sau cafea injectata in artera aorta nu merge, ca s-ar fi gandit altii mai destepti inainte. Deci the next strong thing ar fi Red Bull-ul. Dar ce este peste Red Bull? Pentru ca nici Red Bull-ul nu mai pompeaza sangele spre creier cum ar trebui, e clar ca ceva da cu virgula si se aprind beculete rosii de eroare.

Toate cele de mai sus le experimentez de luni pana vineri pe pielea mea. Deci se impune concediu. Durerea mare e ca vine doar peste 1 luna si e prea scurt pentru nevoile mele. Daca voi treceti prin alte simptome, let me know πŸ™‚

Actions

Information

3 responses

18 08 2010
Diana

1. Draga mea, prea multa apa rece inunda ochii si de asta vezi in ceata. Incearca apa in cantitate moderata πŸ˜‰
2. So true. Dar e valabil indiferent de momentul anului sau nivel de oboseala.
3. Chiar vrei sa caut in arhiva toate posturile in care o injuri si vrei sa o omori? Really! Daca mai aud multe despre individa asta imi iau bilet de avion si vin in Anglia sa o omor cu mana mea. Pentru liniste sufleteasca :p
4. Nici in concediu nu stii. Eu azi am crezut si am sustinut ca e “marti”…flash news: e “miercuri” cel putin de la 8 jumate dimineata, cand m-au trezit vecinii si covoarele lor murdare
5. Solutia e sa ai post-it-uri si MAI colorate. recomand ROZ. Poate alergia o sa te faca sa le remarci.
6. I hate Red Bull! Cafeaua si cofeina cu gust bun sunt un rasfat si pun sangele in miscare mai bine decat gustul gumei “Turbo” de acum 15 ani :p

18 08 2010
Liana

=))
1. Am incercat toate cantitatile de apa. De la deloc, la inundatii. Nu are legatura.
2. La mine nu 😦
3. Yes, please. Si promit ca daca te tii de cuvant, vor mai urma πŸ˜€
4. Yes, dar tu esti aiurita by default πŸ˜€
5. Promit sa incerc
6. Aici nu am ce comenta. Decat ca I hate coffee πŸ˜€

19 08 2010
Diana

6. Incep sa cred ca oamenii care nu iubesc cafeaua nu au baut cafea bine pregatita. Adica, in ultimul timp am dat si eu peste tot felu’ de cafele proaste…..

Leave a Reply

