Nevoia de concediu – visatul cu ochii deschisi

20 08 2010
Wizzair-ul mi-a devenit cel mai bun prieten si cel mai mare dusman de vreo 3 zile incoace. Ma gandeam ca ar fi ok sa inalt un domn de Craciun anul asta dupa care sa imi aduc aminte de gustul surubelnitei self made in rock. Wizz-ul mi-a zis ca da, cum sa nu, avem zboruri in perioada in care retardatul tau sef POATE ti-ar da 3 zile libere si ai prinde si inaltatul domnului si surubelnita. Doar ca te costa chiria pe 2 luni. Pentru 3 zile. Moment in care am trimis wizz-ul in originile lui unguresti si mi-am reorientat daydreamingul.

Viamichelin-ul, on the other hand, un site pe care l-am descoperit pe vremea cand ELul din dotare batea Europa la roata si imbogateam Vodafoneul ca nimeni altii, imi calculeaza insa orice traseu pentru Juniorul cel rosu. Cu costuri cu tot. Deci pana la Paris, 413 km, 5 ore, 50 de euro plus barca. Probabil Parisul se va intampla dupa ce pleaca sisul mic. Pe lista mai e Luxemburgul dupa ce ajunge Diutul acolo, Berlinul caruia ii aloc de la mine putere 3 zile, orasul polonez al carui nume nu il pot pronunta unde s-a mutat frate-meu cu a lui mandra, Marsilia (ok, acolo trebuie avion sau concediu lung), Scotia, Dublinul, si cred ca mai sunt.

Pentru ca nu a mai ramas mare lucru din anul asta, probabil vom ajunge doar in Paris, Polonia si Luxemburg. Poate la Berlin de Craciun.

Deci asta fac eu in loc sa muncesc. Viamichelinuiesc, gogalesc, caut echipamente de motor si alte chestii. EL zice ca sunt nebuna. Si zambeste. Stiu eu ca si EL vrea, dar stiu si ca chestiile organizatorice de baza imi apartin. EL vine cu detaliile care de obicei ma fac sa ma stramb.

Daca mai aveti idei de locuri unde se poate merge cu motorul de pe insula asta nenorocita, don’t be shy, share. Doar asfalt uscat sa avem. 🙂

Actions

Information

One response

21 08 2010
dana

la ceva spanie cum de nu v-ati gandit? ca e (mai) calda si (mai) aproape:p

Leave a Reply

