Deci imediat Octombrie

30 09 2010
Mi-am terminat concediul pe anul asta. Intrevad o raceala zdravana care sa ma faca sa chiulesc de la lucru (macar) 3 zile prin noiembrie.

Acasa a fost… ca acasa. Plus cald. Plus raceala. Plus vesti proaste. Eu sunt incapabila sa am reactii potrivite atunci cand vine vorba de oamenii pentru care as muta muntii. Deci nu am avut si continui sa nu am reactii. Pentru ca stiu ca orice as spune ar fi inutil. Sper doar sa stie ca as muta si muntii daca ar fi cazul.

Acasa aici e… ca acasa aici. Plus frig. Plus raceala. Plus draci diversi si minori. Aseara ma gandeam, prin prisma blogului evergreenei, la teoria care i-am expus-o lui EL pe vremea cand pierdeam nopti mancand pittburgeri si fumam prea mult. Fumam prea mult si acum. Pittburgerii s-au transformat in Sam’s. Iar noptile nu se mai fac albe pentru ca apar cearcane si oboseala. Si totusi imediat vor fi trecut 3 ani. Unde? Nu stiu, nu stie, nu cercetam.

Am revolte periodice doar ca, de cand am vrut sa il omor pe ala de la ING, am invatat sa respir. Si sa ma pufneasca rasul in loc sa ma enervez cumplit si sa tip.

Mi-a trecut obsesia pentru Blackberry odata cu obsesia pentru facebook. Asa ca in geanta mea continua sa existe o carte, un caiet si un pix. Plus multe altele inutile. Si un portofel gol azi.

Pentru ca la mine dependentele se trateaza cu excese, am in frigider 4 cheesecakeuri diferite. Pe care le-am carat cu grija 1 ora cu autobuzul. Evident, nu am terminat nici una si nici nu ma mai prea tenteaza.

Si imediat am 26 de ani. Fara legatura cu nimic.

Actions

Information

2 responses

3 10 2010
evergreen

1st, esti nascuta in zi cu bunica’mea, sper sa nu uit sa te felicit

2nd – 3 ani. pfiew! eu clachez la 3 ani…

6 10 2010
Ela

Mereu am avut impresia ca varsta de 26 de ani e deosebita, sa vedem

Leave a Reply

