The one with Suzi, the van and the idiots

31 10 2010
Cum sa incep? Daca spun ca a dat o dubita peste noi, face mama infarct inainte sa proceze informatia indirecta ca, daca citeste asta inseamna ca mai am macar creierul si degetele functionale.

Hai ca ajung cumva si acolo.

Daca esti in masina si iti sare brusc un cretin fata intr-un loc care nu are nimic in comun cu traversatul, pui frana sperand ca nu il lovesti. Si daca il lovesti, poate se indoaie masina putin. Tehnic tu nu patesti nimic. Nu iau in calcul procese de constiinta ulterioare, vorbesc strict fizic.

Daca esti pe motor si iti sare brusc un cretin in fata intr-un loc care nu are nimic in comun cu traversatul, pui frana de aproape zbori peste ghidon sperand ca nu il lovesti. Si speri din tot sufletul tau ca nu il lovesti, nu pentru integritatea lui corporala, cat pentru a ta. Pentru ca tu, pe motor fiind, cazi. Si te lovesti mai rau decat il lovesti pe imbecilul care se crede nemuritor si pe care ma-sa nu l-a invatat sa treaca strada.

Toate astea mi se invarteau ieri prin cap dupa ce ne sarise in fata un cretin. Peste care nu am dat, dar nici mult nu mai aveam. Deci integram asta, admirand acelasi case pe care le admir intotdeauna pe bucata aia de drum.

In fata noastra, o dubita. Alba, ca sa nu ma intrebati “ce dubita?”. Marca si an nu am. Dar suficient, dubita alba. Care se opreste la un moment dat sa faca dreapta. Ne oprim si noi, ca nu aveam pe unde sa trecem.

Doar ca geniul, desteptul, idiotul naibii de sofer calculeaza ca nu are cum sa faca dreapta fara sa dea in spate. Fara sa se uite in oglinzi, ca doar sunt puse acolo de decor, nu? Acuma… motocicleta nu are marsalier. Nu exista, nu vine prevazuta cu asa ceva. Si chiar daca era, nu ai fi avut timp sa reactionezi. Primul meu gand a fost “ne loveste”. Pe urma blank.

Nu stiu exact cum am sarit de pe Suzi inainte sa o atinga ala, sa nu cada pe mine. Stiu ca am vazut ca vrea sa plece dupa ce a vazut ca suntem amandoi in picioare. Asa ca am vrut sa ii sparg geamul de la portiera. Nu am reusit din pacate, tremuram prea tare.

Din fericire pentru nervii mei, erau romani. Asa ca le-am putut da sfinti si dumnezei si cam tot ce mi-a trecut prin cap. Fara ca ei sa comenteze. Pentru ca oricum s-au taiat ca maioneza cand au auzit de asigurari (au crapat putin aripa de la roata din fata, idiotii), ma intreb cum reactionau daca pomeneam ceva de politie.

Am stabilit insa cu EL ca orice posesor de motor trebuie sa aibe un accident cu fiecare motor din dotare. Noi ne-am facut norma cu ale noastre, asa ca acum suntem ok.

Nota pentru mama: Serios, doar aripa e putin crapata. Da, noi suntem chiar intregi. Nu, nu mint.

Actions

Information

4 responses

31 10 2010
The one with Suzi, the van and the idiots - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] The one with Suzi, the van and the idiots Sun Oct 31, 2010 23:46 pm Cum sa incep? Daca spun ca a dat o dubita peste noi, face mama infarct inainte sa proceze informatia indirecta ca, daca citeste asta inseamna ca mai am macar creierul si degetele functionale. Hai ca ajung cumva si acolo. Daca esti in masina si iti sare brusc un cretin fata intr-un loc care nu are […] […]

1 11 2010
dana

bun, n-am facut infarct :p

1 11 2010
scorpio

bine ca sunteti teferi..

1 11 2010
LeneBarbie

Si cel mai enervant si ingrijorator lucru cu putinta in situatii de genul asta e ca nu ai ce face. Efectiv nu mai depinde nimic de tine cand te trezesti cu un tampit in prajma ta care nu vede nici soseaua, d’apoi motocicleta! Oricum, e bine ca v’ati facut norma de accidente pt. ambele vehicule, acum ati scapat pana la urmatoarea achizitie šŸ˜›

Leave a Reply

