The one with the "to do list"

1 11 2010
Nu m-am mai uitat de mult la Friends. Sau la Grey’s. Sau la nimic, for that matter. M-am uitat in schimb la RED, un film usurel si simpaticut cu marele Bruce.

De cand ELul meu genial mi-a pus blackberryul in brate, cititul pe autobuz se rezuma la mail, mess si FB. Ceea ce nu e bine, incerc sa iau masuri.

Zic de nu stiu cand ca fac o lista cu virgula cartile pe care le-am citit anul asta. Sunt mai multe ca media. Nu necesar mai bune, dar lucrez la asta. Si inca o lista cu cele pe care inca nu am apucat. Istoria Marii Britanii e acolo. Pe lista aia cu neapucatele.

Se impune si o ordine in biblioteca. Poate cu ocazia asta fac si lista.

Peste cateva zile vine cutia de pantofi cu Sex and the city. Pentru ca yes, I am a freak. Deci lista se lungeste 🙂

Deseara (Barbie va fi mandra de mine, stiu eu) imi fac abonament la sala. Unde o sa ma si duc, ca daca nu o sa-mi aud. Si nu-mi place sa-mi aud.

Tot deseara, dupa sala si golitul frigiderului la mine in stomac, voi finaliza planul “Diutul turist in Londra”.

Si acum mai am de golit biroul.

Doaaaamne, deja sunt prea multe. Noroc ca am agenda 🙂

PS: Si daca nu o sa uit, candva saptamana asta trebuie sa imi fac si poze de pasaport. AAAAAAAA!!!!!!!

Actions

Information

One response

2 11 2010
The one with the “to do list” - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] The one with the “to do list” Mon Nov 01, 2010 16:47 pm Nu m-am mai uitat de mult la Friends. Sau la Grey’s. Sau la nimic, for that matter. M-am uitat in schimb la RED, un film usurel si simpaticut cu marele Bruce. De cand ELul meu genial mi-a pus blackberryul in brate, cititul pe autobuz se rezuma la mail, mess si FB. Ceea ce nu e […] […]

Leave a Reply

