The one with all the decisions

11 11 2010
Mi s-a spus ca nu mai stiu sa ma exprim in limba natala. Fuck off!!! Eu sunt omul care in clasa a 11-a a luat 9 in teza la romana pentru ca ii venise in cap o fraza geniala care il caracteriza perfect pe idiotul de Gheorghidiu, doar ca in engleza. Am scris-o pe ciorna, sa nu fuga, dar oricat de mult m-am chinuit nu a iesit in romana. Asa ca a aparut si in teza in engleza. Deci nu nenorocita asta de insula mi-a urcat la cap fitele si engleza. Existau, intr-o simbioza perfecta, de mult. Din prima zi de Cartoon Network (profa de engleza din primara – geniala femeie, si acum mai stiu cum o cheama – nu trebuie sa stie toate astea, ok?).

Anul trecut (2009 that is) a fost un an genial. Daca stau sa ma gandesc bine, in afara de licenta aia infernal de cretina care mi-a mancat prea mult timp degeaba, nu gasesc nici un minus. Eh, Universul s-a suparat si, fara sa ma consulte a zis ca in contract scria, cu small print ca sa nu citeasca nimeni, ca pentru fiecare plus se primeste un minus in 2010 plus dobanda care variaza. In momentul asta imi vine sa ii arat un pumn la nenea Universul si sa il intreb daca nu scria in si mai smaller print ceva de moral damages. Chhhh!!!

Deci decizii totusi.

Diana vrea mancare indiana. Cam dupa primele 7 zile pe insula, am decis ca NU. Stomacul meu nu va vedea si nu va mirosi asa ceva. Nu ma intereseaza ca pe vremea cand ma hranea mama puiul cu curry mi se parea deosebit. Atunci il miroseam la ea in bucatarie si era ceva special. Acum il miros in orice autobuz si de la fiecare fast food pe langa care trec. Deci decizia se mentine. No indians for me. Chinese, yes. Poate si Thai si Mexicans.

Am decis ca mama m-a crescut prea bine. Adica mi-a crescut prea tare bunul simt. Atat de tare incat acum nu imi dau demisia pentru ca, desi imi urasc jobul in cea mai mare parte a timpului, nu mi se pare chestie de bun simt. Adica oamenii astia au vrut sa imi garanteze chiria pentru casa si eu vreau sa ii las balta in preajma Craciunului. Ce fel de om ar face asta???? Nu eu, and that just sucks.

Pe urma, trebuie sa imi fac de nu stiu cand poze. Evident, nu le-am facut. De lene. De frig. De lene again.

Nu stiu ce legatura are plangerea de mila cu deciziile, dar nu conteaza.

Actions

Information

7 responses

11 11 2010
The one with all the decisions - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] The one with all the decisions Thu Nov 11, 2010 19:06 pm Mi s-a spus ca nu mai stiu sa ma exprim in limba natala. Fuck off!!! Eu sunt omul care in clasa a 11-a a luat 9 in teza la romana pentru ca ii venise in cap o fraza geniala care il caracteriza perfect pe idiotul de Gheorghidiu, doar ca in engleza. Am scris-o pe ciorna, […] […]

11 11 2010
dana

si totusi deciziile conteaza …….

11 11 2010
diana

Aualeo! Daca stiam ca pretentia mea de mancare indiana va dezlantui iadul peste insula inghiteam in sec si nu o formulam. Ok, mancam mexicana si thai πŸ˜‰ sau manac singura si indiana, departe de tine πŸ˜‰ Accept si sa nu te dai in roata cu mine, da facem un compromis si stai 2 ore in National Gallery cu mine :p

Si da, acum chiar e o perioada naspa sa iti dai demisia, dar poti sa ai un concediu lung dupa sarbatori si sa faci atunci si pasul asta πŸ˜‰ Probabil si eu am prea mult bun simt si atunci nu pot sa iti spun sa nu te gandesti la consecintele care vor urma asupra unor oameni care te-au ajutat la momentul oportun >:D< Si don't hate your job. Gandeste-te ca fara el nenorocita aia de insula nu mai arata asa pentru tine si ca multe lucrui bune nu s-ar fi intamplat din motivul lipsei banilor. Si e pacat sa nu iti faci povesti de sus nepotilor si amintiri placute pentru ca nu ti le permiti… so decizii, consecinte, compromisuri πŸ˜‰

12 11 2010
Liana

Mi-a ramas in cap mancarea ta indiana, ce sa-ti fac? :)) Si ma enervezi cand you are so smart πŸ™‚ Si da, I can do 2 hours la NG… cred. Cu mama nu am rezistat atata. Glanda mea artistica e cvasi inexistenta si nu rezoneaza. But I shall try.

12 11 2010
diana

ah da e clar ca eu ma dau in roata nu? :)) si stii ca nici mie nu imi plac inaltimiile, dar cum ceai cu regina nu putem aranja ma gandeam sa facem alte lucruri turistice in Londra :p

12 11 2010
Liana

To be 100% honest, ieri cautam voluntari pe care sa ii trimit cu tine in roata. Cum momentan am esuat, pot spera doar sa nu bata vantul prea tare si sa nu ploua :))

12 11 2010
dana

tocmai vroiam sa ii cometez dianei ca nici nu cu mine n-ai rerzitat prea mult in NG, dar atunci aveai scuze: ti-era rau πŸ™‚ pentru NG, o propunere: i-ati..ghid audio. eu l-am ratat, din nestiinta, dar banui ca merita. prea multi mergeau tip zombi prin galerii:p
si aromele indiene nu sunt, la fata locului, atat de super pe cat par de la 2500 km(sau cati or fiind din Bruxelles). deranjeaza fierea, la propriu.

Leave a Reply

