The one with the Christmas madness and something else

22 11 2010
Dap, oficial a inceput. Ciudat, am asteptat tot anul luna asta tampit de aglomerata, cu oameni agitati si zile de 12 ore.

Am descoperit ca imi place bucataria putin mai mult decat camera mea. Pentru ca in bucatarie am scrumiera, geam deschis, sticla de Cola (a tinut cam o luna abstinenta, dar acum m-au apucat toate poftele planetei de zici ca sunt insarcinata de 10 ori in acelasi timp), un scaun pe care ma pot arhiva in intregime… plus ca in camera e dezordine. Si creierul meu nu coopereaza cu dezordinea azi. Pana si pe birou la lucru am facut ordine, ceea ce e so not Liana like.

Nimic nu te adoarme mai repede si mai usor ca piesele de sah. ELul din dotare si Diutul vizitator si-au descoperit pasiuni comune in aruncatul cu zarul si, cand se plictiseau, in piesele ciudate. La ambele partide desfasurate pe teritoriul neutru, bucataria, eu am descoperit mutarea decisiva. O data la el, o data la ea. Si la una din partide ca nebunii mergeau ca tampitii pe aceeasi culoare si nimeni nu stia de ce. Aseara, in loc sa numar oi cretine care niciodata nu se lasa numarate si incep sa sara de tampite cand inainte, cand inapoi, sa se amestece si sa se invarta de ma apuca dracii si in loc sa adorm trebuie sa ies la tigara, m-am apucat sa mut pioni si cai si ture si regine. Dupa vreo 3 mutari am adormit de parca imi injectase cineva somnifer in vene.

Ma oftica frigul, faptul ca e soare dar iti ingheata degetele pe tigara dimineata, ca mai e mult pana in martie cand o sa pot renunta la caciulita si ca oamenii nu fac Winter Wonderlandul in august, sa nu ma mai apuce racelile si durerile de gat si de cap. Da, stiu, daca ar fi in august cum s-ar mai numi Winter Wonderland?? Nu stiu, nu ma intereseaza, as trai fericita fara raceala mea.

Nu stiu exact in care moment am dezvoltat o frica cronica de orice. Dar ma apuca atat de des si ma paralizeaza atat de tare incat imi trebuie toata autosugestia posibila sa trec peste. Sambata m-am dat jos de pe un roller coaster oarecum pasnic tremurand ca bagata in priza. Pe urma m-au apucat toate fricile pe umbrelute. Pe umbrelute, ma!! Pe alea pe care m-as fi dat non stop la mare in clasa a 6-a si din cauza carora radeam de tata ca da, ii era frica. What the fuck is wrong with me?

So yes… pe insula nenorocita a inceput sa se simta Craciunul. Asa ca eu incep sa fac … liste? Planuri? Nah, nu inca. Mai stau vreo 2 saptamani ๐Ÿ™‚

Actions

Information

2 responses

23 11 2010
The one with the Christmas madness and something else - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] The one with the Christmas madness and something else Tue Nov 23, 2010 1:25 am Dap, oficial a inceput. Ciudat, am asteptat tot anul luna asta tampit de aglomerata, cu oameni agitati si zile de 12 ore. Am descoperit ca imi place bucataria putin mai mult decat camera mea. Pentru ca in bucatarie am scrumiera, geam deschis, sticla de Cola (a tinut cam o luna abstinenta, dar acum m-au apucat […] […]

23 11 2010
ambasadoarea

Sa ma anunti si pe mine cand sa-ti trimit lista mea ๐Ÿ˜€ Ho, ho, ho!

Leave a Reply

