Purecele isteric vs martorii lui iehova

5 01 2011
Purecele isteric este, indubitabil, perfecta fiinta ce redacteaza prezentele randuri (I should really get some sleep… fast)

Initial ma apucasem sa scriu un comentariu aici. Pe urma am constatat ca ma lungesc, i-am dat copy paste aici si l-am modificat 🙂 O sa comentez sub forma de link 🙂

Martorii lui iehova de pe insula sunt putin mai insuportabili decat cei romani. Cei romani sunt impertinenti, asa ca nu prea ai mustrari de constiinta cand le trantesti usa in nas si le explici (verbal sau prin gesturi / obiecte contondente aflate prin apropiere – serios, tatal lui EL a iesit cu parul la ei 😀 ) sa isi vada de marturiile si tampeniile lor.

Intr-o sambata dimineata asta vara, pe cand purecele isteric facea ce stie ea mai bine (a se citi: dormea de rupea patul), ELul insomniac n-a avut altceva mai bun de facut decat sa le raspunda la usa unor cetateni. Asta am aflat 2 zile mai tarziu cand le-am raspuns chiar eu celor 2 cetateni in cauza (un negru cu un zambet de zici ca i-l tatuase cineva si was doomed for life sa il afiseze si un indiano-pakistanezo-africano-naiba stie ce natie era razboinic si nu cu multa cunoastere in ale limbii nationale a insulei). Ce m-a uimit prima data nu a fost prezenta lor la usa ci faptul ca i-au pronuntat cat de cat omeneste numele consortului nelegitim. Chiar si “tz”-ul de la sfarsit!!! Now that was a bloody first.

Le explic eu cetatenilor ca ELul nu e acasa, ii intreb daca ii pot ajuta si… padabum! There they go. Crezi in Dumnezeu, mergi la biserica, te speli dimineata pe dinti, iti iubesti parintii, esti… aaaaa!!! 3 minute si deja imi venea sa dau cu ceva dupa ei. Noroc ca a aparut EL care le-a explicat cu tonul si mimica aia a baietilor cand vorbesc intre ei despre alte tipe ca “now is not a good time” si au plecat.

Intre timp, am aflat si eu ca EL chiar statuse la povesti cu oamenii, stia cum ii cheama, ca negrul are copii, pana mea! Si ca da, intamplator vroiau sa il rapeasca la nu stiu ce adunare la nu stiu ce biserica. PADABUM!

Cine ma cunoaste macar putin, stie si de ghimpele declarat oricarei biseri, oricarei religii si oricarui preot / profet / calugar / purtator de toala bisericoasa. Mi se par tampenii, mi se par moduri geniale de manipulare in masa, don’t wanna be a part of it. Discutia despre “life, universe and everything” nu o incepem azi. Cred.

– Cetatene, da-mi sa vad daca ai cucuie. Ca mi se pare ca ai cazut din pat azi noapte. Taman in capatana.
– Taci, ma, ca nu ma duc nicaieri. Dar ma plictiseam. Si na, oamenii au vazut interes sau ce mama lor au vazut.
– Cetatene, eu atata iti spun. De mi te prind la biserica marturicioasa, divortez inainte sa apuci sa ma iei si pe urma te dau pe mana lu’ mama-ta sa observe, judece si sa aplice ea constitutia.

Si asa s-a terminat. Uitasem complet de ei. Pana intr-o seara.

Venisem rupta de foame de la lucru, apucasem sa imi fac supa la plic si faceam matanii in fata ei inainte sa apuce sa se raceasca cand…. diiiiing. Jur ca o sa scot firele soneriei aleia candva. Ignoratul cadea din start din varii motive… unul ar fi fost ca virgula conlocatarii casei nu aveau niciodata chei, al doilea ca cheile colocatarului meu personal erau pe masa. In fata mea. Unde EL, inutil de spus, nu era.

Si ma duc.

Si deschid.

Si injur.

In fata mea, negrul cel zambitor cu indiano-pakistanezo-africano-naiba stie ce natie era razboinicul lui langa el. Ca vor sa vorbeasca cu EL.

Ok, cu mine nu e bine sa te pui cam niciodata ca imi sare tandra repede. Cand mi-e foame, mi se raceste supa si tot ce vreau e sa stau jos, poti considera ca tandra mea e deja sarita de mult.

– Imi pare rau, EL nu e acasa, nu stiu cand vine dar nu, nu vine la nici o adunare.
– Noi am venit sa vorbim cu EL, nu poti sa vorbesti tu in numele lui. Cine esti tu?
– Prietena, daca e musai informatia asta.
– Si de unde stii ca nu vrea sa vina?
– Stiu ca daca vrea sa raman “prietena” nu o sa vina.

Agresivitatea mea verbala nu prea da roade in ultima vreme. Surpriza, nici atunci nu a functionat. Ma jur, poporul asta e injectat la nastere cu supradoze de calm, altfel da-i in ma-sa, de unde atata? Eu, in locul lui, ma luam si plecam si ma intorceam noaptea cu un tub de spray. Si negrul meu zambitor a inceput sa ma intrebe ca de ce ma impotrivesc unei experiente noi.

– Pentru ca orice experienta care implica orice biserica nu ma tenteaza. Nu ma tenteaza nici macar sa fiu tentata.
– De ce?

Ei, cacat! No, stai! Si ii explic eu teoria conspiratiei nascuta de creierul meu cum ca orice religie, de pe orice bucata de Terra are cacatul ala ca “daca nu esti cuminte si nu asculti de tata cand iti spune sa te dai cu capul de pereti, o sa arzi in iad!” care pe mine nu ma impresioneaza. Bun, nu e voie sa fii obraznic, nu e voie sa fumezi la 12 ani, nu e voie sa whatever. Dar DE CE? Mie da-mi argumente logice, nu te comporta cu mine de parca nu mi-ar functiona materia cenusie.

Si negrul meu vocifera:

– E, vezi! Aici gresesti. Religia noastra nu e asa! Religia noastra e mai buna. Noi nu avem iad!

Asa, si de la ce companie de servetele putin mai absorbante ca media ziceai ca esti?

Am rezistat eroic vreo 15 minute discutand in contradictoriu cu negrul, negrul ajungand sa imi spuna exact ce ii zisesem eu la inceput ca o sa imi spuna, pierzandu-si putin cate putin din zambet, am argumentat, mi-a venit sa il dau cu capul de bordura cand abera… De ce atat de mult? Pentru ca omul era un monument de bun simt. De acord, abera la scara inalta, dar cu exagerat de mult bun simt. Adica ajunsesem sa ma simt putin jenata ca mi-era foame si ca imi doream sa vina EL sa ii usuiasca (sau sa preia dialogul – oricare din variante atata timp cat eu ma intorceam la pranzocina mea) sau pur si simplu sa se plictiseasca si sa plece.

Pana cand nu am mai fost. Jenata vreau sa spun. Foamea a biruit, le-am explicat cat de frumos am putut sa fuck off si ca isi pierd timpul pe aici.

Amuzant este ca – for once – cineva de 2m m-a ascultat pe mine! PE MINE, purecele isteric. Ii mai vad cateodata cand imi trag draperiile dar rad de ma imprastii. Pentru ca de fiecare data cand trec prin dreptul casei noastre, traverseaza.

– N-or fi avand ei iad, dar daca ar avea probabil ar fi patronat de cineva ca tine… [asta mi-a zis vara-mea mai tarziu].

Bottom line: Daca vrei sa crezi in Dumnezeu, Alah, Buda sau capatana de varza, mi-e egal. Atata timp cat credinta ta nu devine iritanta si o lasa pe a mea in pace. Si data viitoare o sa ignor bunul simt si o sa trantesc usa. Pentru ca mi s-a racit supa si pe vremea aia nu aveam microunde.

Actions

Information

5 responses

5 01 2011
Purecele isteric vs martorii lui iehova | Șmen.ro

[…] Purecele isteric vs martorii lui iehova […]

5 01 2011
Adi Dragoș

🙂 experiențe noi văd. și eu am avut nenumărate discuții de genul, da mai în liceu când aveam nervi și chef de duelurile verbale cu ei.

p.s. într-adevăr, ar fi fost un comentariu cam lung :)))

5 01 2011
Liana

Mie in liceu imi era frica de ei. 🙂 Ok, recunosc, mie in liceu imi era frica de orice om necunoscut. Asa ca daca ma aborda vreunul, cel mai probabil o luam la fuga, nu dezbateam esenta universului 🙂

7 01 2011
seb

ce am inteles eu din toate astea:ca nu e atat despre religie ,cat despre strategia de marketing.era travelling salesman-ilor s-a dus.cred ca e nevoie de otara pr si sa treaca si ei la showroom-uri si la virale,daca scientologia poate ,probabil, si catolicismul,ortodoxismul si ,mult mai celebra si cunoscuta religie,martorii lui iehova pot.s-au daca nu macar sa lase un email ca tot omul.:)
ce nu-mi place mie la martorii lui ebola,scientologi,mormoni sau orice religie de genul asta e ca nu toti au aceeasi placa,esti rau/nefericit si doar alaturi de noi poti sa te salvezi/gasesti alinarea.o asumptie pe care o detest.

13 02 2012
claudiu nitisor

🙂

Leave a Reply

