Eu cand vreau sa fluier, scriu

18 01 2011
Am auzit exagerat de mult cu filmul cu fluieratul. Nu ii contesc valoarea, talentul, potentialul. Nu il critic. Nu imi dau cu parerea. Pentru ca nu l-am vazut. Si pentru ca am auzit excesiv de mult de el, nici nu o sa il vad. Da, sunt o ciudata. Mai ales, ca langa filmul cu fluierul sta si filmul cu facebookul. Da, recunosc, sunt un Facebook addict, nu ma tratez, nu vreau sa ma tratez. Am primit Blackberry de ziua mea tocmai pentru a-mi satisface si alimenta dependenta (desi EL nu va recunoaste in veci asta, va sustine sus si tare ca miorlaiturile mele l-au convins), dar la film refuz sa ma uit.

De 2 zile fumez Kent. Nu stiu ce natie de Kent. Sa ne intelegem. Fumez de la 14 ani si singura mea perioda de tigari de alta culoare decat rosu a fost vreo saptamana in a 12-a cand am racit in asemenea hal incat si respiratul pur era dureros. Deci dupa 12 ani de tigari rosii, sa fumezi 2 zile (si urmeaza si a 3-a) niste chestii care numai scot fum, este criminal. Fumatorii ma vor compatimi, nefumatorii vor spune ca e un semn sa ma las de fumat. Eu ma voi lasa… compatimita.

Ma gandesc serios sa imi angajez o menajera. Pentru o menajera m-as lasa de fumat. Serios, noi nu o sa fim in stare NICIODATA sa pastram o ordine oarecare in camera asta. Degeaba le punem la locurile lor seara daca dimineata, in viteza schumacherica in care suntem pentru ca evident suntem intotdeauna in intarziere, avem efect de uragan. Exemplu: Azi dimineata imi cautam o bluza. Nu oricare bluza, ACEA bluza. Nu, nu m-am gandit sa o caut de aseara, pentru ca eu seara nu caut / gandesc. Vegetez, citesc bloguri si ma dau pe facebook. Sunt inainte de concediu, creierul meu are nevoie de vegetare cat mai multa. Azi dimineata evident ca nu o gaseam. Evident, EL se stramba la mine ca sa mergem, ca nu imi pot lua alta bluza, ca… Evident ca nu puteam sa imi iau alta bluza daca eu o vroiam pe AIA, i-auzi! Asa ca doua rafturi din dulap au aterizat taman in varful patului. Si pe scaune. Normal ca nu am mai avut timp sa le pun si la loc, asa ca atunci cand am venit de la lucru am zis ca ma ia cu ameteala. Eu unde ma trantesc sa vegetez?

Deci da, daca as avea o menajera, ar veni la 8, i-ar lua 1 ora sa stranga de aici si eu mi-as gasi camera ordonata, sclipitoare, numai buna de zacut. Inutil de spus ca EL ridica o spranceana de fiecare data cand ii impartasesc visele si sperantele mele in ale curateniilor. Si EL nu prea poate sa ridice doar o spranceana. Deci nu menajera inca. Dar ma fac eu mare…. Ma faaaaac eu maaaare.

Apropo, stia cineva ca insomniile sunt daunatoare sanatatii? Si daca da, mie de ce nu mi-a spus nimeni?

Actions

Information

4 responses

19 01 2011
seb

bah si eu vreau menajera:|…seriously,daca exista cineva prin timisoara care se lasa platit in glume,comentarii acide la seriale,pun-uri,recomandari de virale si portocale ,angajez.

19 01 2011
seb

a si uita-te la eu cand vreau sa fluier……o scoate al cafea pana la urma.

19 01 2011
defythewind

And you also need a butler. Musai!

19 01 2011
Liana

@seb: iti multumesc ca mi-ai dezlegat misterul filmului, acum chiar nu mai trebuie sa il vad 😀

@alexandra: nah, butlers are boring 🙂

Leave a Reply

