I ride a Suzuki

18 03 2011
Si sunt a naibii de mandra de asta, chiar daca I ride in the back.

Acum vreo… 4 sau 5 ani ma invatase un cetatean cum sa ma dau pe 2 roti. Dar pe un KTM micut, fara sa ma apuc sa schimb viteze si – cel mai important – pe nisip. Adica imprastie-te, Liana, ca ramai intreaga. Anul trecut, ELul meu a crezut in puterile mele supereroice si m-a batut la cap sa o calaresc pe Hondi. Ce nu a inteles EL e ca mie mi-era frica de Hondi (acum mi se pare micuta si nevinovata) si o vedeam MARE. Dar pentru ca EL este EL, intr-un final (nefericit, dupa urmari) m-a convins. Si evident m-am imprastiat. In 2 metri am reusit sa imi fac o gaura pana la os in deget, sa imi julesc genunchiul in halul in care si acum mai am semne (si le iubesc sincer), sa sparg tot ce a putut fi spart la Hondi si sa ii indoi ghidonul.

Eh, a trecut. La vreo 2 luni de la mareata mea cascadorie, in peisaj a aparut Suzi. Pe care o iubesc sincer si cu pasiune, desi niciodata nu o sa pot egala sentimentele lui EL pentru ea. Ar fi in stare sa o gadile, sa o desfaca, sa o stearga, sa o sufle zile intregi, non stop, fara sa se plictiseasca. Si au trecut totusi 9 luni de atunci, totusi!

Aaaaanyway, nu despre dragostea parinteasca pentru juniorii familiei vroiam sa scriu. Vroiam sa scriu despre toti cretinii care imi strica bucuria si placerea de a fi pasagerul din spate. Pentru ca Suzi a devenit chestia pe care stau intre 40 si 60 de minute pe zi… depinde de trafic.

Soooo… Participantii la trafic se impart in urmatoarele categorii:
– oamenii carora le plac motoarele (poate chiar au unul pe aleea din fata) si motociclistii
– oamenii carora NU le plac motoarele (li se par lucratura diavolului si oglinda fidela a tot ce e rau pe lume) si in nici un caz motociclistii (pentru ca, nu-i asa, sunt satanisti, diabolici si emisarii satanei pe pamant
– oamenii cu ciuda pe motociclisti
– oamenii care sunt setati sa nu vada motocicletele, au ei asa… a blindspot pentru orice are mai putin de 4 roti
– femeile pietoane

Dezvoltarea categoriilor:

1. Oamenii carora le plac motoarele (poate chiar au unul pe aleea din fata) si motociclistii
Pe ei ii gasesti mergand frumos si civilizat, langa bordura daca au pe unde trece, nu langa linia din mijloc. Daca nu au loc pe langa bordura si te aud / vad venind, trag de volan imediat spre stanga, sa iti faca loc, chiar daca risca (si cateodata chiar sunt) sa fie injurati pentru manevra loc. Adica ei sunt resemnati ca trebuie sa stea la cozi si accepta ideea ca tu nu, ca tu poti sa le ocolesti. Pentru ca si pe motor imi respect rolul de copilot simpatic si dragut, eu impart diverse degete.
Celor din categoria asta, thumbs up all the way, la propriu si la figurat.

2. Oamenii carora NU le plac motoarele (li se par lucratura diavolului si oglinda fidela a tot ce e rau pe lume) si in nici un caz motociclistii (pentru ca, nu-i asa, sunt satanisti, diabolici si emisarii satanei pe pamant
Pentru asta multumesc frumos filmelor americane in care cel mai des motociclistul este the bad guy. Ala care da cu pumnul, fumeaza, bea, se drogheaza si se poarta de rahat cu tipa. Oamenii astia accelereaza cand incerci sa ii depasesti desi pana atunci au respectat indicatorul cu “20 is plenty” (si o broasca testoasa desenata… ironia britanicilor nu are limita), se uita urat la tine, te claxoneaza efectiv aiurea sau, chestia cea mai cretina care am patit-o, urla dupa tine “GAAAAAY” (acuma recunosc ca I am not very girly in chestiile protectoare care cantaresc mai mult ca mine, dar totusi).
Pe oamenii astia ii urasc sincer si profund.

3. Oamenii cu ciuda pe motociclisti
La fel cu oamenii de la punctul 1, si astia primesc degete lienatice. Spre deosebire de ei, il primesc pe ala din mijloc. Daca pana sa apari tu pe 2 roti mai aveau putin si stergeau bordura cu gentile de la roti, cand te vad pe tine ii apuca o dorinta nebuna de a studia furnicile de pe linia din mijloc. Nu doar ca nu se dau la o parte (pana la urma, nici motociclistii nu sunt neam cu Moise sa se desparta traficul in fata lor), dar si trag de volan la dreapta de mai au putin si intra pe contrasens. Daca vrei sa treci pe langa ei prin stanga, isi aduc brusc aminte de dragostea pentru bordura uitata. Adica daca ei stau la coada, cu ce esti tu mai special sa treci pe langa? Ce daca te ploua, ce daca te bate vantul, ce daca el vrea sa mearga cu 10 mile la ora? Stai dupa el, ca doar de aia esti participant la trafic, ce ma-sa? Din cauza oamenilor ca ei, risti sa omori mosi care stationeaza regulamentar in mijlocul drumului.
Oamenilor de genul asta, multe degete. Din mijloc. Ca sa fie si mai clar gestul si sa nu existe confuzii, fara manusa!

4. Oamenii care sunt setati sa nu vada motocicletele, au ei asa… a blindspot pentru orice are mai putin de 4 roti
In categoria asta intra mai ales femeile pietoane. Astia sunt oamenii care incearca sa traverseze sau conducatorii de dubite. Soferul de tir te localizeaza fara probleme. Eh, pietonii nici de-ai naibii. Se uita la tine. Te vad ca vii. Par oarecum indecisi daca sa treaca sau nu. Cand esti la 2 metri de ei, se hotarasc sa treaca cu o expresie de genul “a, nu mai vine nimic, ce bine”. Mai rai ca ei sunt tampitii care sar efectiv in fata ta, si iti mai fac si cu mana sa te opresti. Sa ne intelegem. Toate astea se intampla prin locuri prin care nu exista trecere, refugiu la mijlocul drumului, NIMIC. Am facut categorie speciala pentru feminine, pentru ca de obicei ele fac asta. Cam 80% din sinucigasii stradali sunt femei. Ce ma enerveaza pe mine e ca daca tot ai o dorinta avida sa fii calcat, de ce curu’ meu alegi un motor? Daca dau peste tine cu motorul, cad si eu, se sparge si Suzi. Si daca nu ai murit de la impact, din mainile mele nu supravietuiesti. Si va fi lunga si dureroasa tortura.

Deci… pana data viitoare, ma duc sa impart degete ๐Ÿ™‚ Vrum-vrum ๐Ÿ™‚

Actions

Information

2 responses

18 03 2011
dana

…degete lienatice,ai fi putut spune la final. chiar mi-a placut expresia…:)

19 03 2011
LeneBarbie

ahahaha, chiar au strigat gay dupa voi? nu stiu, dar ma amuza cumplit :))

Leave a Reply

