Cumpar timp

30 03 2011
La suprapret, cu banii jos.

Cumpar timp sa imi aduc aminte de toti oamenii frumosi care au lasat o amprenta asupra vietii mele, care m-au invatat sa zbor, multiplele sensuri ale castanei, sa merg singura noaptea cu trenul pentru un zambet si o strangere in brate, care imi lasau biletele pentru 2 ore lipsa.

Cumpar timp sa imi aduc aminte cum eram acum 3 ani cand ne-am cunoscut, cand noptile se masurau in cuvinte, nu in ore de somn, diminetile in cafele pe bordura si orele de servici in secole.

Cumpar timp sa imi aduc aminte plaja din Franta unde a inceput de fapt totul si unde am inteles ca povestea asta nu o sa aiba termen de valabilitate.

Cumpar timp sa stau de povesti cu toata lumea, sa citesc si sa scriu despre ce citesc.

Cumpar timp sa rad de cat de complicata mi se parea viata la 19 ani, sa zambesc copilului din mine care nu putea iubi altfel decat definitiv.

Cumpar timp pentru toate astea. Si pentru toate cele care vor urma.

Actions

Information

2 responses

31 03 2011
Irina

Daca gasesti pe undeva de vanzare, please, please, please contact me.

31 03 2011
dana

vreau si eu!!!! mie imi trebuie timp pentru ca sa vad/simt cum creste iarba šŸ™‚ si sa am si timp pentru starea necesara unei asemenea activitati. deci, am nevoie de mai mult šŸ™‚

Leave a Reply

