Perfect life, ce p*** mea!

5 04 2011
Bai, eu deja m-am saturat. M-am saturat sa ma explic in fata unor oameni care imi zic “ceau” o data la 10 ani si si atunci vor ceva. Asa ca renunt la asta. De tot. Si la ei. Definitiv. Fuck off si mind your own.

Nu pot pricepe frustrarile si plictiseala. Serios, nu pot, nu sunt capabila.

Acum aproape 1 luna a murit un fost coleg de facultate de leucemie. Da, mi-a parut rau. Da, vestea nu mi-a cazut bine. Dar as fi ipocrita si absolut lame daca as spune ca am varsat rauri de lacrimi de tristete. Pentru ca eu cu omul in cauza nu am avut tangente prea mari. Ne stiam, ne salutam, punct. Deci nah, dupa socul de “cum sa mori la 26 de ani din senin?” am trecut peste.

Acum primesc un mail. Nu dam nume de la cine, ca nu e frumos desi ma jur ca cu prima ocazie o sa scuip persoana respectiva, desi mie nu imi place sa scuip. Si nici sa imi suflu nasul, dar acum ma revolt, nu povestesc despre pitici. ACUM! Dupa 3 sapatamani de la eveniment, de la cineva cu care – again – am schimbat 10 vorbe in 5 ani de poli.

Copy / paste:

“normal ca ai uitat de toata lumea din hd. daca tie bine, ce mai conteaza nu i asa? puteai macar sa vi la inmormantare dar se pare ca viata ta perfecta nu te lasa nici sa te gandesti la fosti colegi”

Initial, am avut asa, un soc. Si am crezut ca a gresit destinatarul. Nu. I was the 1.

Intrebari demne de Nesbo:
– de unde are adresa mea de mail? nu suntem nici macar friends on bloody feisbuc
– saaaaay whaaaat?
– cata prostie poate zace in tine?
– de ce la tine la scoala nu s-a predat gramatica?

Bun, acum, pentru ultima oara, pentru toti (dar absolut toti) care mi-au si ne-au aruncat in fata si ne-au scos ochii pentru tot ce facem acum.

In primul rand, mi se profund rupe de voi si parerile voastre, dar prostia sub orice forma de manifestare imi ridica tensiunea. Si decat sa fac ulcer, mai bine va trimit pe voi la dracu’. Ca sunteti fosti colegi, veri, unchi, rude cu pisica vecinei actuale sau foste, don’t give a fuck. Daca voi puteti sa ganditi asa, pot si eu sa va trimit unde vreau fara remuscari si fara pic de rusine. Si oricum e wasted energy. Dar fiecare are propriile terapii.

Daca pana la 21 de ani eram patrioata patriotilor, viata dupa 21 de ani s-a incapatanat sa imi arate ca degeaba ma chinui eu sa ridic tara. Tara vrea sa stea jos ca e obosita, sictirita si fara chef. Si oricat de bine as intelege starile astea, refuz sa mi se aplice on a regular base. Deci fuck off!

Da, cand am aterizat pe insula minune m-a asteptat un covor rosu, o limuzina cu sofer si, desi eram aici de 10 minute, oportunitatile au inceput sa se bata pentru mine. De ce sa nu va confirm asta, daca voi asa credeti? Nu mi-a fost nici o secunda greu, nu mi-a venit in nici un moment sa dau dracu’ tot si sa plec inapoi, totul a fost roz cu picatele mov de la bun inceput. Nu imi bat capul cu tampiti cu care imi trebuie imaginatie sa inteleg ce zic pentru ca ei nu au fost “din aia fitosi care sa invete engleza inainte sa vina aici”, nu lucrez o norma jumate pe saptamana, am 5 persoane care imi fac ordine, de mancare si imi spala hainele. Deci da, totul e perfect, un norisor pufos. Acum ca ati aflat si asta puteti sa va roadeti unghiile in liniste.

NU o sa ma vait niciodata altundeva decat pe skypeul Dianei daca o sa fie prea aiurea, daca o sa imi vina sa dau pe wizzul de a 2-a zi mai mult decat pe Lufthansa, nu… pentru ca pana la urma nu e treaba nimanui ce fac eu, ce facem noi, cum si mai ales de ce.

Asa ca oricine… data viitoare cand alegi sa scoti ochii si sa te revolti degeaba, da-ti 2 palme si vezi de altul.

Pentru ca mie, de azi, oficial mi se rupe.

Pam pam!

Actions

Information

One response

5 04 2011
LeneBarbie

Hai ca tare bine ne mai merge, sa nu fim de deochi!

Leave a Reply

