Liana, analiza pe text

19 04 2011
Bun. Initial m-am gandit sa imi scot blogul de pe facebook, ca prea naste controverse. Pe urma am avut un moment de sinceritate, eu cu mine. Mie imi plac discutiile pro / contra. Asa ca il las acolo.

A nu se intelege gresit, nu incerc sa imi iau (eu mie) apararea sau sa ma justific sau sa nimic.

Dar.

Eu sunt repezita. Mult timp am incercat sa fiu cat de diplomata am putut, avand in vedere binele celor din jur. Bun. De 2 ani am un job care mi-a educat repezeala. Si care nu ma lasa sa spun ce vreau / gandesc niciodata. Customer Serviceul in Britania cea mare e dus la un extrem cauzator de tensiune ridicata cateodata. Deci da, am pretentia ca pe blog sa pot spune ce vreau. Pentru ca da, e blogul meu. Si pentru ca pe blogul meu eu sunt micul dictator. Si ca un dictator ce sunt imi acord drepturi infinite.

Pentru ca virgula cainii maidanezi vor exista sau nu indiferent daca eu sunt de acord cu eutanasierea lor sau vars cascade de lacrimi pentru ei. Pentru ca indienii cu care interactionez eu oricum nu vor vorbi engleza. Pentru ca arabii oricum or sa puta miroasa specific. Pentru ca.

Nu am pretentia ca detin adevarurile absolute si nici macar ca am dreptate. Am doar puncte de vedere pe care mi le argumentez subiectiv si extremul extremului de personal. Pentru ca nu am terminat nici medicina veterinara, nici stiinte politice, nici istorie, nici … deci nu voi putea argumenta cu asa ceva decat in masura in care am citit despre subiect. Dar pot argumenta orice cu ce mi se intampla MIE.

Si da, voi mai avea draci. Pe indieni. Pe arabi. Pe evrei. Pe romani. Pe cine o sa se nimereasca. De aici pana la rasism (in sensul cucuclanului – long live Di – si al dexului) mai e mult. Prea mult. Asa ca data viitoare, treceti peste notitele mele daca chiar atat de rau va deranjeaza. Si inainte sa ma acuzati de inceputul unui nou Holocaust, think “tigan”. Daca vedeti doar inimioare roz in fata ochilor, fine, accept sa imi sariti la gat. Pana atunci, put a cork in in 😉

Actions

Information

2 responses

24 04 2011
Evergreen

Yeah!!!

29 02 2012
My Homepage

… [Trackback]…

[…] Read More here: dordemare.co.uk/2011/04/19/liana-analiza-pe-text/ […]…

Leave a Reply

