I have an invisible tattoo

23 06 2011
Elul meu, cel mai EL dintre toti eii planetei, mi l-a readus pe Scumi la viata. Existenta mea gadgetoasa e completa acum. Si dependenta de FB creste direct proportional cu toata conectarea mea 24 din 24. Desi inca astept cu interes sa ajung in Hunedoara si sa-l pleznesc pe inaptul de la Unitech care mi l-a bagat (pe Schumi) in coma. La polul opus, Henric continua sa fie mort, luand cu el toate pozele din Nisa si Monte Carlo.

M-am saturat sa citesc despre clubul pacii din Timisoara, ocazie cu care am constatat ca readerul meu e plin de cetateni cu care nu am nici cea mai mica tangenta, care nu imi inspira nimic sau mai putin, asa ca am dat cu deleteul dupa ei.

Si intre toate astea, ma gandesc serios ca la un moment dat cineva mi-a tatuat cuvantul “proasta” pe frunte si numai anumite persoane il pot vedea. Evident, eu nu, am depistat existenta tatuajului invizibil numai dupa ce mi-am luat diversi pumni in gura. Pentru ca, nu-i asa, nici o fapta buna nu ramane nepedepsita. Am patit-o eu si inainte dar – pe undeva – de la diversii care mi-au tras-o mai mult sau mai putin pe fata, ma asteptam. Cateodata inconstient dar din moment ce nu am ramas prea surprinsa inseamna ca nu era chiar surpriza, nu?

Nah, gata. De azi, vorba lui Adi care citeaza / parafrazeaza ceva hiphoper de care el stie dar eu nu… “imi bag pula-n lume si v-o fac cadou”. Pentru ca de azi I don’t give a shit. Pentru ca, desi nu am ramas chiar surprinsa, m-a socat toata faza si m-a luat pe nepregatite.

Multumesc persoana care ar trebui sa te simti pentru supradoza de egoism pe care mi-am injectat-o in creier.

Actions

Information

Leave a Reply

