10 things that make me happy

24 06 2011
Amba’ nu mai e privata. Rederul meu apreciaza ca o vede din nou, ma impiedica sa par un stalker 🙂 Ca sa sarbartoreasca reintoarcerea in viata publica, detinatoarea de Iris-genial s-a gandit sa ma potcoveasca cu o leapsa. In care sa spun 10 chestii pe care le iubesc eu asa, mult. Conditia chestiilor este ca pe ultimele 5 sa le iubesc atat de mult incat sa pot accepta ca – daca ar fi cazul EXTREM – sa le las sa ii faca pe altii fericiti. Sa ma despart de ele, cum ar veni.

In ordinea aleatoare a numerelor de pe tricou avem:

1. Pe Schumi. Acum ca a revenit in viata mea cu forte proaspete si taste care functioneaza normal, nu dupa regula nescrisa a numslock-ului, am realizat cat de mult mi-a lipsit. Cat de tare nu o sa il poata inlocui Henric si nici un altul. As spune niciodata, dar vorbim de un laptop. Care la un moment dat va merge in raiul laptopurilor. Imi tremura barbia numai la gandul asta. Nu mai vreau alte taste daca nu sunt ale lui Schumi.

2. Biblioteca mea. Care a devenit si adapostul cartilor citite de altii de la o vreme. Adica nu imi ajung toaaaate cartile personale, comandate de aici si nici alea aduse prin varii metode din biblioteca d-nei Mama, am salvat de la cosul de gunoi si cartile Georgianei. Ea, saraca, nu are unde sa le tina. Si le-a citit. Asa ca le-am luat eu in plasament pana gaseste spatiul. SPATIUL. ACEL spatiu.

3. Implicit, cartile mele. Pe care am inceput sa le sterg periodic de praf (ai crede ca intr-o tara in care in iunie e toamna si potopul lui Noe nu ai gasi chiiiaaaar atata praf – WRONG), urmeaza sa le asez dupa autori, scriu pe ele numele, data si locul unde eram cand am intrat in posesia lor. Kindle poate sa moara din partea mea.

4. Suzi. O iubesc sincer si neconditionat. EL a pus anunt sa o vanda, sa ia altul. Probabil ca EL are dreptate, dar eu am plans cand mi-a zis. Fara sa stie, ca altfel nu ar vinde-o si ne-am deschide parc moto intr-un viitor oarecare pentru ca eu am obiceiul absolut cretinoid sa ma atasez de lucruri. Si sa le dau nume. Si sa le zic “ceau” dimineata si alte dume de om nesanatos la mansarda. Au sunat deja 2 oameni care o vor. Dar pentru ca mie nu mi-a placut vocea (VOCEA, da?) lor am trimis all my negative vibes in directia lor so Suzi este inca aici. (Asta e momentul in care apreciez ca EL nu imi citeste blogul)

5. Conversii mei rosii. Nu toata colectia, doar aia rosii. Care deja dau semne de oboseala, nu mai sunt rosu aprins ca la inceput (au toti o vechime deja) DAR au fost primii mei conversi si taaaare mult mi i-am dorit 🙂

Si acum chestiile mele care as accepta sa ii faca fericiti si pe altii.

1. Vederile. Bun, acum, oarecum implicit vederile sunt ment sa ii faca pe altii fericiti. DAR am unele (daaa, cu Coca Cola, Ferrari si alte cateva care m-au facut sa topai cand le-am gasit ascunse in ceva magazine dubioase sau le-am gasit pe caloriferul din hol cand am ajuns seara acasa) care sunt ale mele si doar ale mele. Dar le-as da ca rascumparare daca mi l-ar rapi careva pe EL si mi le-ar cere sa nu arunce in Tamisa. 🙂

2. Paharele cu Coca Cola colectionate de la promotia McDonald de anul trecut si cumparate de pe eBay de la promotia McDonalds de acum 2 ani. Unele sunt inca in cartoanele lor originale (serios acum, cate pahare pot folosi 4 oameni avand in vedere ca sucul se bea de cele mai multe ori din sticla si cafeaua din cani?) dar nu conteaza. Sunt colorate, cu Cola, acolo si ale mele.

3. Ojele mele. Imi fac unghiile rar. Atat de rar ca periodic trebuie sa dau cu aruncatul prin ele ca se usuca. Dar pentru momentele memorabile cand unghiile mele ajung sa fie (ca si) picturi cu degetul pe perete ale unui plod de 2 ani, imi trebuie nenumarate culori. Sa am de unde alege, ca nu se stie niciodata if I feel like red, blue, green, yellow, black, [insert colour name here] in ziua aia.

4. Caietele, agendele, pixurile. Am mai spus-o si o repet. Cu tona de maculatura pe care o am acum, as mai putea trece lejer o data prin liceu si o data prin facultate, fara sa fiu nevoita sa mai cumpar o pasta de pix. Ultimul caiet mi l-am cumparat de pe eBay si am planuri mari cu el. Penultimul l-am luat de la Diana care nu isi trateaza cleptomania 🙂

5. Telefonul. ACEL telefon. Telefonul pe care, pana sa il am, urlam sus si tare ca e urat, naspa, useless si inutil. Si ca eu nu o sa pot folosi niciodata un touch screen. Si ca e prea scump pentru un amarat de telefon. Se poate ca afirmatiile sa fie in continuare perfect adevarate. Dar pentru altii. Ma rog, inca sunt de parere ca e prea scump pentru un simplu telefon, DAR imi pune un zambet tampit pe fata de fiecare data cand blicaie. Si e frumos, folositor si al naibii de util, mai ales cand esti prins in trafic la 100 de metri de casa si iti trebuie o ruta ocolitoare. Recunosc ca sunt putine persoane in favoarea carora as renunta la el. Dar as renunta asa ca intra la ultimele 5, nu? 🙂

Acestea fiind spuse, predau legatura oricui ajunge pe aici si vrea sa se laude cu cele 10 chestii care il / o fac fericit(a). Pam-pam

Actions

Information

Leave a Reply

